کد خبر: ۲۳۵۶۴۰
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳

سیل نهبندان جان یک نفر را گرفت

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به خسارت‌های وارده به مناطق سیل‌زده گفت: امروز جسد یک نفر از مردم مناطق سیل‌زده که از دیروز مفقود شده بود، پیدا شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: همایون نخعی‌نژاد در گفت و گو با ایسنا، گفت: امدادرسانی به مناطق سیل‌زده نهبندان از دیروز صبح شروع شده و اقدامات لازم برای مهار سیل به روستاهای در معرض سیل انجام شده است.

نخعی‌نژاد گفت: با همکاری فرمانداری و دستگاه‌های محلی کار کمک‌رسانی به روستاهای سیل‌زده انجام شده است و روستاهای کهنو، طبسین سفلی، طبسین سفلی اولیا در معرض سیل قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: مردم روستاهای کهنو و طبسین سفلی به طور کامل در معرض سیل قرار گرفته‌اند و سکونتگاه‌های مردم غیر قابل استفاده شده است.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهارکرد: مردم روستاهای سیل‌زده در سکونتگاه‌های هلا‌ل‌احمر مستقر شده اند و مواد خوراکی و امکانات اولیه مانند پتو، چراغ و مواد سوختنی در اختیار مردم قرار گرفته است.

نخعی‌نژاد در خصوص خسارت‌های مالی برآورد شده، گفت: کارشناسان مربوطه در حال برآورد خسارت‌های وارده هستند.

وی ادامه داد: به جاده‌های مسیر نهبندان- زابل، آب شرب روستاها و تاسیسات روستاها خسارت وارد شده است.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برق روستاهای سیل‌زده به مدت 72 ساعت قطع بوده، اظهارکرد: در حال حاضر جریان برق روستاها وصل است.

نخعی‌نژاد از حضور اکیپ‌های هلال‌احمر، دستگاه‌های اجرایی، اورژانس، اداره آب و برق و آب و فاضلاب روستایی در مناطق سیل‌زده خبر داد.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه منازل روستاهای سیل‌زده به طور کامل تخریب شده است، خاطرنشان کرد: با همکاری بنیاد مسکن و مردم روستاها اقدامات ساخت منازل جدید با رعایت ایمنی انجام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین