کد خبر: ۲۳۵۶۴۲
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰

7 جاده کشور مسدود شد

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور از انسداد هفت محور مواصلاتی به دلیل جاری شدن سیل و بارش برف تا اطلاع بعدی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی اکبر آشوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محور شهداد - نهبندان واقع در استان کرمان به دلیل وقوع سیلاب از کیلومتر 60 تا 73 و محور دلگان - ذهکلوت واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان(ایرانشهر) به دلیل جاری شدن سیل تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

وی گفت: محور پونل – خلخال در استان گیلان به دلیل بارش برف، محور دیهوک – نهبندان در استان کرمان به دلیل جاری شدن سیل و محور زابل – نهبندان در استان خراسان جنوبی نیز به دلیل جاری شدن سیل تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

آشوری با بیان اینکه محور اسیر – دارالمیزان در جنوب استان فارس به دلیل جاری شدن سیل و محور پونل – خلخال در استان گیلان به دلیل بارش برف تا اطلاع بعدی مسدود شدند.

به گفته وی، محور شمشک ـ دیزین در استان البرز به دلیل بارش برف تا اطلاع بعدی مسدود است، اما همه روزه امکان تردد از تهران به محور شمشک تا پارگینک بالا از ساعت هفت تا 17 و همین طور از کرج به محور دیزین تا پارگینک پایین به طور 24 ساعته میسر است.

وی از تردد شش میلیون و 464 هزار و 117 وسیله نقلیه طی 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استانهای البرز، آذربایجان شرقی، مازندان، گیلان و قم خبر داد و گفت: 960 تردد شمار در این استانها تردد این تعداد خودرو سبک و سنگین را ثبت کرده است.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور توصیه کرد: هموطنان برای آگاهی از آخرین وضعیت راههای کشور می توانند با شماره تلفن گویای 88925252 و 141 تماس بگیرند و یا اینکه به وب سایت iran141.ir مراجعه و یا به شماره 1000141 پیامک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین