کد خبر: ۲۳۵۶۶۹
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵

توصیه‌های پلیس برای مسافران هوایی نوروز

رییس پلیس فرودگاه کشور در آستانه ایام نوروز و افزایش سفر از طریق خطوط‌هوایی، توصیه‌هایی را به مسافرانی که هواپیما را به عنوان وسیله سفر خود انتخاب کرده‌اند، ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ حسن مهری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طرح نوروزی پلیس فرودگاه‌های کشور ، اظهارکرد: همزمان با افزایش آمار سفرهای نوروزی به وسیله هواپیما، ماموران پلیس مستقر در کلیه فرودگاه‌های کشور نیز در حالت آماده‌باش قرار خواهند داشت.

وی با اشاره به شعار نوروزی پلیس که «امنیت، سلامت، نشاط، رهاورد نظم و قانون» است، افزود: ماموران پلیس فرودگاه نیز همچون دیگر پرسنل ناجا با رویی گشاده و روحیه خوب با مردم برخورد می‌کنند و اساس کار ما نیز احترام به شهروندان است.

رییس پلیس فرودگاه کشور با بیان اینکه همزمان با افزایش سفرها، عده‌ای سودجو نیز فعالیت‌های خود را افزایش می‌دهند، گفت: از شهروندان می‌خواهم از دلالانی که در فرودگاه‌ها حاضر می‌شوند و در ازای دریافت مبالغ بیشتر از مبلغ معین، بلیتی را به آنان می‌فروشند، بلیت خریداری نکنند.

مهری از مسافران هواپیما خواست که برای خرید بلیت همواره به آژانس‌های معتبر مراجعه کنند و حتی در هنگام خریدهای اینترنتی نیز از صحت آدرس اینترنتی مطمئن شوند چراکه در مواردی دیده شده بلیت‌های فروخته شده توسط دلالان و برخی از سایت‌های اینترنتی بلیت‌های جعلی و پروازی برای آنها وجود ندارد ، بنابراین خرید بلیت از شرکت‌های معتبر هواپیمایی راه را بر این‌گونه از سودجویان خواهد بست.

رییس پلیس فرودگاه کشور ضمن ارائه هشدار درباره سارقان نیز گفت: ممکن است هنگام ازدحام جمعیت به ویژه در فرودگاه‌های شلوغ، عده‌ای از سارقان اقدام به سرقت وسایل همراه مسافران در فرودگاه یا جیب‌بری از آنان کنند. بنابراین از مسافران می‌خواهم که مراقب بار همراه خود باشند و برای سفر از حمل بار اضافه و غیرضروری خودداری کنند تا بتوانند کنترل بیشتری بر لوازم خود داشته باشند.

مهری با اشاره به تجهیز گیت‌های فرودگاه به دوربین‌های مداربسته نیز اظهارکرد: فرودگاه قطعا جای امنی برای انجام اقدامات مجرمانه نیست و پلیس با متخلفان قطعا برخوردی قاطع در چارچوب قانون خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین