کد خبر: ۲۳۵۶۹۴
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۸

پلیس و چهارشنبه سوری، هم آری هم نه

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه نگاه این نیرو به بحث چهارشنبه آخر سال یک موضوع و نگاهی اجتماعی است، در عین حال از برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنی ها در این زمینه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار ˈکاظم مجتباییˈ روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در برنامه ریزی ها و پیش بینی ها سعی شده که با نگاه اجتماعی محور در بحث چهارشنبه آخر سال وارد شویم.

وی گفت: اقدامات پلیس، اجتماعی محور است و باید به صورت اجتماعی محور، مسائل چهارشنبه آخر سال، کنترل شود، بر همین اساس اگر اقدامات جزیی در برخی از محلات صورت گیرد، پلیس در مقابل این اقدامات قرار نمی گیرد.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه وظیفه پلیس، تامین امنیت برای مردم است، افزود: در چهارشنبه آخر سال به هیچ وجه در مقابل مردم قرار نمی گیریم، اما افرادی که با بی نظمی و هنجارشکنی مخل امنیت و وضعیت اجتماعی شهر می شوند، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد: شماره پلاک خودروی رانندگانی که با ایجاد بی نظمی، وضعیت اجتماعی شهر را در این روز به هم می ریزند، ثبت و در اولین فرصت خودرو توقیف و نسبت به اعمال قانون و حمل به پارکینگ اقدام می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین