کد خبر: ۲۳۵۷۸۷
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱

سارق هزار چهره دستگیر شد

دزد خونسرد که گردنبند زنی را در ایستگاه اتوبوس قاپیده بود پیش از فرار در محاصره دژبان‌های یک شهرک نظامی گرفتار شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایران، روز ششم اسفندماه سال جاری مأموران کلانتری 112 ابوسعید در جریان غافلگیری یک گردنبند قاپ در خیابان کاشان قرار گرفتند، وقتی مأموران خود را به محل سرقت رساندند با دزد جوانی روبه‌رو شدند که در اختیار دژبان‌های شهرک نظامی شهید نامجو قرار داشت.

مأموران در بررسی‌های ابتدایی دریافتند این دزد در حال سرقت گردنبند یک زن بوده که پس از قاپیدن آن هنگام فرار مورد حمله مردی جوان قرار گرفته و با زخمی کردن وی قصد داشته خود را به همدستش برساند که از سوی دژبان‌ها دستگیر شده است.

زن هراسان که نگران حال دامادش بود، به پلیس گفت: همراه دختر و دامادم در ایستگاه اتوبوس نشسته بودیم که جوانی وارد ایستگاه شد و دستش را به گردنبندم انداخت و آن را پاره کرد سپس پا به فرار گذاشت و به سوی موتورسواری که چند متر جلوتر ایستاده بود، دوید. دامادم که متوجه دزدی شده بود به دنبالش دوید و وی را پیش از سوارشدن از پشت‌سر گرفت و نگذاشت سوار شود. زمانی که آن‌ها با هم درگیر بودند جوان موتورسوار به همدستش می‌گفت: «با چاقو بزن، با چاقو بزن.» و وی نیز چاقویی را از زیر لباسش بیرون کشید و چندین ضربه به سر و صورت دامادم زد و هنگامی که می‌خواست سوار موتور شود دژبان‌های شهرک نظامی وی را دستگیر کردند.بدین ترتیب دزد چاقوکش تحت بازجویی قرار گرفت، وی ابتدا خود را «مهیار»  17 ساله معرفی کرد ولی تجسس‌های پلیسی نشان داد وی دروغ می‌گوید و اسمش «فردین» 20 ساله و یکی از دزدان قدیمی است.

«فردین» در بازجویی‌ها هنگامی که دریافت پلیس رازش را می‌داند به کیف‌قاپی، موبایل قاپی، زورگیری و گردنبندقاپی‌های زنجیره‌ای در مناطق نواب، رودکی و کارگر اعتراف کرد.

با توجه به اعتراف‌های دزد چاقوکش، کارآگاهان در تجسس‌های دیگری دریافتند فردین با همدستش به نام «پیمان» چند تن از طعمه‌های خود را که به تعقیب آنان می‌پرداختند یا در سرقت‌ها مقاومت می‌کردند با چاقو بشدت زخمی کرده‌اند و در برخی سرقت‌ها برای این‌که شناسایی نشوند با تغییر چهره و کوتاه کردن موی سرشان دست به دزدی‌های دیگری می‌زدند.


بنابر این گزارش، بازپرس ذکی‌پور از شعبه یازدهم دادسرای منیریه با تقاضای انتشار چهره فردین، از همه کسانی که طعمه وی و همدستش شده‌اند خواست برای شکایت یا پیگیری شکایت به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین