کد خبر: ۲۳۵۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶

احمدی مقدم : تلفات جاده ای از 28 هزار نفر به 18 هزار نفر رسیده است

رییس پلیس کشور گفت : تلفات جاده ای امسال از 28 هزار نفر به 18 هزار نفر کاهش یافته است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردارˈاسماعیل احمدی مقدمˈ روز یکشنبه در رزمایش بزرگ ترافیکی نوروز 93 در کنار حرم مطهر امام راحل اظهار داشت : با رعایت قانون و احترام متقابل به حقوق یکدیگر به همه دنیا نشان خواهیم داد چه میزان در پاسداشت آداب و رسوم خود مصر هستیم.

وی با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام در مورد صله ارحام و مسافرت افزود: نبایستی شیرینی مسافرت های نوروزی و دید و بازدید های عید را با حوادث تلخ کنیم.

وی تاکید کرد: امروز خوشبختانه با تلاش همه دستگاهها ذیربط شاهد آمادگی همه نیروهای خدمتگزار مردم ایران اسلامی هستیم و امیدواریم با همکاری و همراهی خود مردم شاهد کمترین حوادث جاده ای باشیم.

احمدی مقدم تصریح کرد: نیروی انتظامی از حمایت های دولت تدبیر و امید قدرانی کرده و امیدواریم با همکاری و همیاری بیشتر مردم و همه دستگاهها ، تلفات جاده ای را به حداقل برسانیم و اراده مردم می تواند تلاش مسوولین را به ثمر برساند.

رزمایش بزرگ ترافیکی نوروز 93 صبح امروز /یکشنبه/ با شعار ˈامنیت، سلامت، نشاط ره آورد نظم و قانونˈ به همت پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و دستگاه های ذیربط همزمان با سراسر کشور در ضلع جنوبی حرم امام خمینی(ره) آغاز شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین