کد خبر: ۲۳۵۸۶۵
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰
دبیر اجرایی کمپین نه به یارانه نقدی:

انصراف از یارانه حمایت عملی از دولت است

حمایت از دولت فقط رای دادن نیست، انصراف از یارانه حمایت عملی از دولت است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجتبی حسین خانی دبیر اجرایی ‘’کمپین نه به یارانه نقدی’’ بابیان این مطلب که دولت نیاز به حمایت عملی مردمی دارد بیان کرد :حمایت از دولت فقط رای دادن نیست، مردم باید با حمایت های عملی از دولت، دولت را در باز کردن قفل های اقتصادی و اجتماعی یاری کنند.یکی از راه‌های عملی کمک به دولت انصراف افراد برخوردار از دریافت یارانه نقدی است.

حسین خانی در ادامه افزود:دولت تدبیر و امید اداره کشور را در مرداد۹۲ در حالی تحویل گرفته بود که با انبوه کارخانه‌هایی که موتورهای تولیدشان خاموش بود، شرکت‌هایی که ماه‌ها حقوق کارکنانشان را نداده بودند و پیمانکارانی که از دولت طلب کار بودند رو به رو بود. در این شرایط مقدار زیادی از بودجه کشور صرف پرداخت یارانه نقدی به افرادی می‌شود که تعداد بسیاری از این افراد به این یارانه نیازی ندارند.

در چنین شرایطی مصطفی حسنی طراح کلید دکتر حسن روحانی در انتخابات خرداد۹۲ و از جوانان حآمی رئیس جمهور طرح’’ کمپین نه به یارانه نقدی’’ را جهت حمایت عملی از دولت ارایه نمود که در چهار ماه فعالیت کمپین با استقبال خوبی از طرف جامعه هنری، اساتید دانشگاه ،نمایندگان مجلس ،دانشجویان و سایر اقشار روبروشد.

حسینخانی با تاکید بر اینکه این انصراف از دریافت یارانه باید اثرات ملموسی برای مردم داشته باشد گفت:تغییراتی که در بخش های درمان، حمایت از اقشار اسیب پذیر ،حمایت از زنان سرپرست خانوار،حمایت از افراد مسن نیازمند، حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال انتظار بیشتری وجود دارد که توسط مردم این اثرات دیده شود، که امید است دولت تدبیر و امید در سال ۹۳ گام های اساسی در این زمینه ها بردارد.

به گزارش ایسنا، دبیر اجرایی کمپین نه به یارانه نقدی همچنین مدیران دولتی در سطوح مختلف، نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاه، قضات دادگستری، مدیران قضایی، مهندسان، پزشکان و سایر اقشار برخوردار را دعوت به پیوستن به کمپین نه به یارانه نقدی نموده و بیان کرد: انتظار بیشتری از این افراد در جامعه وجود دارد که به طور پیشرو از دریافت یارانه نقدی خود انصراف دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین