کد خبر: ۲۳۵۹۸۷
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰

همکاری سپاه با پلیس برای تامین امنیت چهارشنبه سوری و تعطیلات نوروز

فرمانده انتظامی استان قم و فرمانده سپاه این استان در جلسه‌ای بر تعامل و همکاری مشترک در تامین امنیت و آسایش مردم در تعطیلات نوروز تاکید کردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم روز دوشنبه در این جلسه از همکاری‌های بی‌دریغ سپاه و بسیج قم با نیروهای انتظامی در مناسبت‌ها و ماموریت‌های مختلف قدردانی کرد.

او به محور و دستور کار جلسه شامل چگونگی تعامل و همکاری سپاه و بسیج با پلیس قم در چهارشنبه آخر سال، تامین امنیت و آسایش مردم در تعطیلات نوروز و هدفمندی یارانه‌ها و سهمیه‌بندی سوخت با محوریت قرارگاه امام علی (ع) اشاره کرد.
او همچنین با برشماری تفاوت تفسیر آزادی از نگاه دنیای غرب و تفاوت آن با آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی دینی و انقلابی، بسیاری از مشکلات اجتماعی، اخلاقی و سیاسی در جامعه به ویژه ناهنجاری‌های مربوط به چهارشنبه آخر سال را متاثر از این تفاوت و تعارض دیدگاه‌ها دانست.

به گزارش ایسنا، سردار مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) نیز در این جلسه با اشاره به ارتباط تنگاتنگ این دو مجموعه گفت: نیروی انتظامی نماد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین