کد خبر: ۲۳۶۰۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰

فریب تورهای ارزان را نخورید

رئیس پلیس «فتا»ی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پیشنهاد هزینه‌های پائین سفر از سوی برخی تورهای گردشگری در فضای مجازی تنها برای سوءاستفاده و کلاهبرداری از مردم است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، «اسدالله زحمتکش» در جمع خبرنگاران از افرادی که قصد سفر با استفاده از تورهای گردشگری را دارند خواست تا پیش از حضور در محل آژانس مسافرتی و اطمینان از فعالیت قانونی آژانس و تور گردشگری، از ثبت‌نام اینترنتی در آن خودداری کنند.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی افراد سودجو با استفاده از تبلیغات اینترنتی تورهای گردشگری نسبت به کلاهبرداری اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس «فتا»ی انتظامی استان کرمانشاه از مردم خواست تا فریب قیمت‌ها و هزینه‌های پائین سفر توسط این تورها را نخورند و بدانند قیمت ارزان این تورها تنها برای فریب اذهان عمومی است.

زحمتکش گفت: قیمت بلیت هواپیما و دیگر هزینه یکسان است و اگر تور گردشگری قیمت پائینی را برای هزینه‌ی سفرهای خود اعلام کند قطعاً انگیزه‌ی کلاهبرداری وجود دارد.

وی در همین راستا از مردم خواست تا برای ثبت‌نام در تورهای گردشگری بار اول را حضوری ثبت‌نام کرده و دفعات بعدی در همان تور بصورت اینترنتی ثبت‌نام کنند.

رئیس پلیس «فتا»ی انتظامی استان کرمانشاه در خصوص سایت‌های فیشینگ(سایت‌های جعلی که شباهت زیادی به سایت‌های اصلی دارند) خاطرنشان کرد: خوشبختانه پلیس «فتا» اخیراً توانسته سایت فیشینگ یکی از بانک‌های مهم کشور را شناسایی و بموقع با آن برخورد کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین