کد خبر: ۲۳۶۱۲۹
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳

پیام تبریک گودرزی به قهرمانی ووشوکاران

وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در پیام‌های جداگانه‌ای موفقیت‌ تیم ملی ووشو ایران در عرصه جهانی را تبریک گفتند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در بخشی از پیام محمد گودرزی وزیر ورزش و جوانان آمده است: پیروزی های غرورآفرین و کسب شش سهمیه المپیک جوانان را به مردم ورزش دوست، جوانان با احساس، مسئولان و مربیان زحمتکش تیم و بویژه قهرمانان جوان و متعصب تیم ملی ووشوی ایران تبریک می‌گویم.

در بخش دیگری از پیام وزیر ورزش آمده است: خدا را شکر که برنامه ریزی و تلاش مدیران ، مربیان ، کارشناسان و ملی پوشان ایران در رشته های مختلف ورزشی در سایه همت و همراهی دولت تدبیر و امید موفقیت های ارزنده و شادی آفرین را برای مردم ورزش دوست ایران زمین در آستانه نوروز و استقبال از سال نو رقم می زند امیدوارم با همدلی همه اهالی ورزش و برنامه ریزی گسترده تر ، شاهد تداوم پیروزی های بیشتر در همه رشته های ورزشی در میادین بین الملی باشیم.

کمیته ملی المپیک نیز در پیامی جداگانه قهرمانی تیم ملی ووشو کشورمان را در رقابت های جهانی جوانان تبریک گفت .

در بخشی از پیام کمیته ملی المپیک آمده است: آینده سازان ووشو کشورمان توانستند برای نخستین بار مقتدرانه به عنوان قهرمانی ساندا جهان دست یابند و این موفقیت از آن حیث برای ما ارزشمند تر است که بخش مهمی از این قهرمانی در ساندا را باید مدیون درخشش بانوان کشورمان در این رقابت ها دانست.

کمیته ملی المپیک در پیام خود ضمن تبریک مجدد به مناسبت این پیروزی، اظهار امیدواری کرد که ووشوکاران کشورمان بتوانند در دیگر رقابت های پیش رو به خصوص بازی‌های آسیایی اینچئون موفق به کسب سکوهای قهرمانی شوند.

به گزارش تسنیم، تیم ووشو جوانان ایران با کسب هشت مدال طلا، هفت نقره و شش برنز به کار خود در مسابقه های ووشو قهرمانی جوانان جهان پایان داد و توانست برای نخستین بار در مجموع رقابت های پسران و دختران، عنوان قهرمانی در بخش ساندای جهان را بدست آورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین