کد خبر: ۲۳۶۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱

سوء استفاده ميلياردي از دفترچه خدمات درماني

رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان غربي از کشف سو استفاده يک ميليارد و سيصد و نود ميليون ريالي سودجويان با استفاده از دفترچه درماني بيمه شدگان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ابتکار، سرهنگ رسول النقي پور گفت: در پي اخبار واصله از منابع خبري مبني بر سودجويي عده اي در داروخانه‌هاي شهرستان اروميه از طريق جمع آوري دفاتر خدمات درماني افراد مسن و از کار افتاده، موضوع در دستور کار کارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان غربي افزود: در بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد افراد سود جو با جمع آوري دفاتر خدمات درماني افراد مسن و از کار افتاده به عناوين مختلف از جمله ارائه خدمات پزشکي، سلامت و... با مراجعه به پزشکان متخصص مغز و اعصاب و جراحي عمومي درخواست تجويز داروهاي گرانبها و کمياب را کرده و سپس داروها را با ارائه نسخه از داروخانه‌هاي مشخصي خارج و در بازار آزاد به فروش مي‌رسانند.

سرهنگ”النقي پور” افزود: در تحقيقات و بررسي‌هاي انجام شده ميزان خسارات وارده به شرکتهاي بيمه از محل پرداخت هزينه‌هاي داروهاي تجويز شده مبلغ يک ميليارد و 390ميليون ريال برآورد شده است.

 رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان غربي در پايان ضمن اشاره به دستگيري تعداد سه نفر پزشک متخصص و دو نفر مسئول داروخانه و دو نفر کارمند داروخانه به عنوان متهمان اصلي اين پرونده توصيه کرد: از قرار دادن اسناد و مدارک و اوراق هويت شخصي خويش در اختيار ديگران جداً خوداري کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین