کد خبر: ۲۳۶۱۵۲
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵

خالکوبی چـوبه دار روی پای زورگیر خشن

تازه عروس و داماد در جاده تاریکی مورد حمله دو زورگیر خشن قرار گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایران، جوان چاقوکشی که عامل اصلی این سرقت است در پرونده سرقت خودرویی اتهام سنگین قتل را بر‌دوش دارد و روی پایش خالکوبی چوبه دار است.

ساعت 20 شامگاه 9 شهریورماه سال جاری، زوج جوانی نزد پلیس ورامین رفتند و از ماجرای گرفتار شدن در دام دو زورگیر جوان پرده ‌برداشتند.

ادعاهای زوج جوان کافی بود تا بازپرس مسعودی از شعبه اول دادسرای ورامین دستور داد تیمی از مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شرق تهران برای ردیابی زورگیران خشن وارد عمل شوند.

مرد جوان به افسر بازجو گفت: صبح روز حادثه با همسرم که مدتی از ازدواجمان می‌گذرد از تهران به ورامین آمدیم و ساعت 8 شب هنگام برگشت به تهران تصمیم گرفتیم در کمربندی ورامین و در منطقه پلنگ دره کمی استراحت کنیم.

هنوز دقایقی نگذشته بود که دو جوان را کنار خودرویم دیدم و خیلی زود یکی از آنها به‌سمت من آمد و چاقویش را زیر گلویم گذاشت.

ترسیده بودم و همسرم نیز از ترس قدرت جیغ‌ و فریاد نداشت. ابتدا فکر می‌کردیم دزدان قصد سرقت خودرو را دارند اما آنها با تهدید چاقو ‌همه طلاهای همسرم، گوشی، پول و عینک دودی گرانقیمت‌ام را گرفته و پا به فرار گذاشتند.

مأموران در گام بعدی و در حالی که ردی از دزدان چاقوکش نداشتند به کمک زوج جوان توانستند عکس چهره‌نگاری یکی از زورگیران را به‌دست آورند.کارآگاهان با تنها سرنخی که همان تصویر چهره‌نگاری یکی از زورگیران بود برای دستگیری وی دست به‌کار شدند و پس از شش ماه توانستند با تجسس‌های فنی و پلیسی، یکی از زورگیران را دستگیر کنند.

بررسی‌ها نشان داد «محــــمد» 24 ساله که سرقت‌های زیادی انجام داده در زمان سرقت خودرویی،  صاحب آن را زیر گرفته و وی را کشته‌است.زورگیر جوان در بازجویی‌های ابتدایی، خود را بی‌گناه می‌دانست اما وقتی زوج جوان پیش رویش قرار گرفتند لب به اعتراف گشود و ادعای عجیبی کرد.

«محمد» به مأموران گفت: با دوستم «حسین» قصد داشتیم به مزرعه برویم که در مسیر زوج جوان را داخل خودرویشان دیدیم و همدستم پیشنهاد داد از آنها دزدی کنیم و من نیز چاقویم را زیر گلوی مرد جوان گذاشتم و همه طلا‌ها و وسایل با ارزش ‌آنها را گرفتیم و با سرعت پا به فرار گذاشتیم.
 
خالکوبی چـوبه دار روی پای زورگیر خشن

گفت‌وگو با زورگیر جوان
 
 «محمد» 24 ساله سعی داشت با نقش‌پردازی و اشک‌های تمساح خود را پشیمان معرفی کند و مقصر اصلی این ماجرا را همدستش «حسین» می‌داند.

ازدواج کردی؟

دوبار.

دوبار ازدواج کردی؟

بله، از اولی جدا شدم و بعد از آن با زنی تنها ازدواج کردم.

بیکاری؟

نه، در یک تولیدی کیسه پتو کار می‌کنم.

چرا زورگیری؟

اشتباه کردم.

روز سرقت از زوج جوان چه شد؟

می‌خواستیم با «حسین» سر مزرعه برویم که زوج‌جوان را سوار بر خودرویشان دیدیم و برق طلاهای زن جوان وسوسه‌مان کرد و تصمیم به دزدی گرفتیم و من با چاقویی که همراهم بود سراغ شوهرش رفته و با تهدید خواستم ساکت باشند، «حسین» نیز اقدام به سرقت طلاها، گوشی، پول و وسایل با ارزش زوج جوان کرد.

چقدر پول به جیب زدی؟

فقط یک گوشی به من رسید که آن را گم کردم.

از «حسین» خبر داری؟

نه، متهم اصلی «حسین» است من بی‌گناهم.

شنیدم در یکی از سرقت‌ها مرتکب قتل شدی؟

می‌گویند قاتل هم هستم اما خبر ندارم و تا چیزی مشخص نشود قاتل نیستم.

خالکوبی عجیبی روی پایت داری؟

بله، خالکوبی چوبه دار است، شاید روزی در واقعیت به این صحنه برسم.

بنابر این گزارش، تجسس‌ها برای ردیابی «حسین» و شناسایی دیگر طعمه‌های این باند ادامه دارد و بازپرس مسعودی از شعبه اول دادسرای ورامین با تقاضای انتشار عکس «محمد» خواست کسانی که در دام این زورگیر خشن گرفتار شده‌اند به شعبه اول بازپرسی دادسرای ورامین یا اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شرق تهران مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین