کد خبر: ۲۳۶۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷

بدهي پرسپوليس به ٧٠ ميليارد رسيد!

نشستی که با حضور پیشکسوتانی چون خوردبین، پنجعلی، درخشان، آشتیانی، استیلی،عربشاهی، وطن خواه، پیروانی، باقری و البته مدیرعامل و سرمربی فعلی سرخ ها برگزار شد و حاضرین در خصوص مشکلات متعدد پرسپولیس و به‌خصوص وضعیت مالی اسفبار سرخ ها بحث و تبادل نظر کردند. امیر رضا خادم با تاکید بر بحث خصوص سازی باشگاه پرسپولیس، به این موضوع اشاره کرد که پیشکسوتان این تیم برای خرید سهام باشگاه در اولویت قرار دارند و قطعا وزارت ورزش و جوانان و سایر نهادهای دخیل در بحث واگذاری، نگاه ویژه تری به پیشکسوتان دارند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ادعایی که چندان باب میل پرسپولیسی‌ها نبود و این جواب را در پی داشت که کدام پیشکسوت پرسپولیس توانایی مالی لازم را برای خرید سهام باشگاه در اختیار دارد. نکته جالب توجه اینکه حتی علی پروین و دایی هم به شدت علیه این صحبت ها گارد منفی گرفتند.

 نکته قابل توجه در خصوص بحث خصوصی‌سازی پرسپولیس اینکه، قطع به یقین این اتفاق در آینده‌ای نزدیک رخ نخواهد داد و حتی امیررضا خادم نیز اشاره غیر مستقیمی به این موضوع داشت که بحث واگذاری پروسه زمانبری است که نیاز به عزمی جدی دارد و نمی توان به‌صورت احساسی و شعارگونه در این خصوص اظهار نظر کرد و تصمیم گرفت. یکی از مباحث مورد بحث در این جلسه، وضعیت هیات مدیره و انتخاب مدیرعامل جدید سرخ‌ها بود که با واکنش های مختلفی از سوی پیشکسوتان پرسپولیس مواجه شد.

در نهایت امر هم مقرر شد که بعد از انتخاب دو عضو جدید هیات مدیره سرخ‌ها در اوایل سال 93، مدیرعامل جدید نیز از بین اعضاء انتخاب و معرفی شود. تصمیمی که چندان به مذاق علی پروین خوش نیامد و چهره مدیرعامل فعلی سرخ‌ها را بر افروخته کرد. نکته جالب توجه اینکه گفته می شد طوماری که به امضای برخی پیشکسوتان ناراضی پرسپولیس رسیده بود نیز در پایان این نشست به امیررضا خادم تحویل داده شد که حکایت از مخالفت برخی از پیشکسوتان با ادامه مدیرعاملی پروین داشت! اما نکته مهم قابل تامل این جلسه به میزان بدهی های پرسپولیس مربوط می شد.

در حالی‌که امیررضا خادم اخیرا در یکی از مصاحبه های خودش صراحتا اعلام کرده بود که میزان بدهی های پرسپولیس بالغ بر چهل میلیارد تومان است، پیشکسوتان پرسپولیس سخت به دنبال نتایج حسابرسی بازرسان وزارت ورزش بودند.

 اگرچه سعی شد رقم بدهی‌های پرسپولیس از این جلسه به بیرون درز پیدا نکند و رسانه‌ای نشود، اما خبرهای منتشره از این جلسه حکایت از بدهی هفتاد میلیاردی پرسپولیس داشت که گفته می‌شود بر اساس گزارش بازرسان وزارت ورزش به امیررضا خادم اعلام شده است.

 رقمی که حتی فراتر از بدهی تکذیب شده شصت میلیاردی از سوی محمد رویانیان است! یکی از نکات جالب توجه دیگر ناامیدی علی پروین و علی دایی از پرداخت مطالبات معوقه بازیکنان و کادر فنی بود که باعث شد تا با چهره‌اي بر افروخته و ناراحت نشست را ترک کنند!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین