کد خبر: ۲۳۶۱۸۸
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱

اعتراف به پدرکشی 5سال بعد از وقوع قتل

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری پسری خبر داد که با گذشت پنج سال به قتل پدرش اعتراف کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ علی‌اصغر طالبی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جزئیات وقوع این قتل و دستگیری متهم به قتل گفت: چند روز پیش پسر 23 ساله‌ای در حین استعمال موادمخدر به دوستش می‌گوید که پنج سال پیش در اثر درگیری و ضرب و شتم با پدرش وی را با ضربات متعددی به قتل رسانده و به همدستی مادرش جسد او را از بالای پلی در محور مواصلاتی سلفچگان به دلیجان به زمین پرتاب کرده است.

وی ادامه‌داد: دوست این پسر بلافاصله با تماس تلفنی، مأموران آگاهی شهرستان را در جریان این موضوع قرار داده و با عزیمت پلیس به محل استعمال موادمخدر، فردی که اقرار به قتل پدرش می‌کند را دستگیر می‌کنند.

وی اضافه کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده از فرد دستگیر شده نهایتا لب به اعتراف گشوده و ماجرای قتل پدرش را تشریح کرد و انگیزه قتل را تحریک مادرش به دلیل بدرفتاری‌های پدرش در منزل و اذیت و آزار اعلام می‌دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در ادامه گفت: با راهنمایی‌های پسر، مادر وی نیز دستگیر و در بازجویی‌های بعمل آمده می‌گوید به دنبال علاقه‌ای که به یک مرد غریبه پیدا کرده بودم آن مرد از من خواست تا با جدایی از همسرم بتوانم با وی ازدواج کرده و زندگی مشترکی را با وی آغاز کنم.

وی اضافه کرد: ارتباط زن مقتول با این فرد غریبه مقدمه‌ای برای قتل همسرش می‌شود و با تحریک پسرش در اثر درگیری و ضرب و جرحی که در منزل مقتول انجام می‌شود این فرد به قتل می‌رسد.

طالبی گفت: بر اثر وقوع قتل در تماسی که خانواده مقتول با این فرد غریبه می‌گیرند با کمک او جسد به بیرون از شهر انتقال داده شده و از بالای پل به زمین پرتاب می‌شود و خانواده مقتول پس از چند روز اعلام مفقودی پدر خانواده را می‌کنند.

وی اظهار کرد: چند روز پس از این ماجرا نیز همسر این مقتول با اعلام مفقودی همسرش در بین نزدیکان و مقامات قضایی و اینکه به دلیل نبود پدر خانواده در نیازهای روزمره خود با مشکل مواجه است اقدام به آغاز زندگی مشترک با مرد غریبه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: جسد این مرد 60 ساله پس از کشف و انجام عکسبرداری و تحقیقات لازم توسط حوزه انتظامی شهرستان دیگری با هویت نامعلوم در استان قم مدفون می‌شود.

طالبی خاطرنشان کرد: با اعتراف به قتل و تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، پسر و همسر مقتول به دلیل انجام و معاونت در قتل و نیز فرد غریبه به دلیل کتمان حقیقت و مشارکت در انتقال جسد با صدور قرار روانه زندان شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین