کد خبر: ۲۳۶۱۸۹
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳

«خط ویژه» 206 میلیون فروخت

فروش فیلم سینمایی «خط ویژه» در تهران و شهرستان‌ها به بیش از 200 میلیون تومان رسید.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی تا شب گذشته (26 اسفند) در تهران با 16سالن نمایش به فروش 166 میلیونی رسید.

این فیلم در شهرستان ها در دو سالن در مشهد و یک سالن سینما در اصفهان به مدت هفت روز تاکنون 40 میلیون تومان فروش داشته است. «خط ویژه»، قرار است در ایام نوروز در 15 شهرستان دیگر به نمایش درآید.

فیلم جدید کیایی در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر جایزه بهترین فیلم از نگاه مردمی را دریافت کرد.

پخش «خط ویژه» برعهده هدایت فیلم است.

فیلم سینمایی «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی که در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کرد، یکی از فیلم هایی است که در اکران نوروزی سال 1393 به نمایش درآمده است.

«خط ویژه» یک فیلم اجتماعی و شهری است که به مسائل جوانان و جامعه امروز می‌پردازد. داستان فیلم روایت مقطعی از زندگی چند جوان است که پول هنگفتی به دست می‌آورند و...

در این فیلم هانیه توسلی، مصطفی زمانی، میترا هجار، هومن سیدی، میلاد کی مرام، محسن کیائی و... بازی می کنند. خواننده تیتراژ اول این فیلم سینا حجازی و تیتراژ پایانی رضا یزدانی است. میلاد کی مرام برای بازی در این فیلم سینمایی توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشنواره فیلم فجر امسال بدست آورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین