کد خبر: ۲۳۶۱۹۵
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴

بحران خودپردازها شروع شد

در همین حال و در زمان انتشار این گزارش، حساب اینترنتی بانکها کار می کند اما بدلیل افزایش تقاضای کاربران، رو به کندی رفته است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بالا رفتن تراکنش ها و حجم دریافت های نقدی مردم از دستگاههای خودپرداز باعث شده تا این دستگاهها از ارائه سرویس خارج شوند.

به گزارش خبرآنلاین، این اتفاق که معمولا شبهای عید چند سالی است رخ می دهد از امروز سه شنبه ۲۷ اسفند خود را نشان داده و اغلب خودپردازها با قطع شدن از روی شبکه شتاب، نمی توانند به مردم سرویس دهند.

گزارش میدانی حاکی است صف های طولانی پشت خودپردازها ایجاد شده و برخی تراکنش ها بدون دریافت نقدی از دستگاه و کم کردن موجودی از حساب کاربر، باعث سردرگمی مشتریان بانکی شده است تا جایی که پول از حساب کم شده اما بدلیل نبود پول نقد یا قطع شدن از مرکز، دستگاه پیغام "با عرض پوزش، دستگاه قادر به ارائه خدمات نیست" و "پول نقد موجود نیست" و .. می دهد.

در همین حال و در زمان انتشار این گزارش، حساب اینترنتی بانکها کار می کند اما بدلیل افزایش تقاضای کاربران، رو به کندی رفته است.

هر چند این اتفاق در شبهای دریافت رایانه و یا مناسبتهایی مثل شب عید، مدتهاست در حال رخ دادن است، اما مسوولان بانکی در بخش الکترونیکی-اینترنتی با هزینه های کلان، هنوز نتوانسته اند رضایت مردم را نسبت به سیستم های به ظاهر مدرن خود جلب نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین