کد خبر: ۲۳۶۲۵۲
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۹

شکست تراکتورسازی مقابل العین امارات

تیم فوتبال تراکتورسازی ایران مقابل العین امارات متحمل شکستی سنگین شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، تیم فوتبال تراکتورسازی در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:45 امروز(سه شنبه) در قطر به مصاف العین رفت و در پایان با نتیجه پر گل سه بر یک شکست را پذیرفت.

دو تیم در ابتدای بازی به محک زدن یکدیگر پرداختند اما تیم میزبان با توجه به فشار زیادی که روی دروازه نماینده ایران می‌آورد بالاخره موفق شد در دقیقه 16 به گل برسد.

گل العین در این نیمه را آساموآ ژیان در حالی با ضربه سر به ثمر رساند که مدافعان تراکتورسازی یارگیری مناسبی نداشتند. اما در ادامه بازی یکی از معدود موقعیت های نماینده ایران با بدشانسی وارد دروازه نشد و ضربه بازیکن تراکتورسازی بعد از مهار دروازه‌بان العین به تیر دروازه برخورد کرد و به گل نرفت.

تیم عربی که در این دیدار از حمایت تماشاگران زیاد خود بهره می‌برد در اواخر نیمه نخست از غفلت مدافعان تراکتورسازی استفاده کرد و این بار محمد عبدالرحمان در دقیقه 37 روی نفوذ ژیان در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت و با ضربه ای محکم دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

اما بازیکنان العین که به دنبال استفاده بیشتر از ضعف دفاعی بازیکنان تراکتورسازی بودند روی ضد حمله غافلگیر شدند. علی کریمی در فاصله پنج دقیقه مانده به پایان نیمه نخست با ارسال پاس بلند میلاد فخر الدینی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن هم روی اشتباه مدافع العین اولین گل تیمش را وارد دروزاه حریف کرد تا نیمه نخست با نتیجه دو بر یک به سود العین به اتمام برسد.

اما با آغاز نیمه دوم هر دو تیم برای رسیدن به گل تلاش کردند ولی در این میان موقعیت‌های العین خطرناک‌تر بود.

تراکتورسازان نیز تا اواسط نیمه دوم زیر این حملات دوام آوردند ولی آساموآ ژیان بازهم از غفلت مدافعان استفاده کرده و اختلاف را به دو گل رساند. این بازیکن در دقیقه 74 روی پاس عمقی هم تیمی‌اش و جا ماندن دروازه بان تراکتورسازی سومین گل العین را زد تا کار برای شاگردان الیویرا سخت‌تر شود.

تراکتورسازی که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت و برای تغییر نتیجه باید هجومی بازی می‌کرد، همچنان گردش توپ در میانه میدان را دستور کار قرار داد و بازی در دقایق پایانی متعادل دنبال شد.

در پایان نیز هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به وجود نیامد تا بازی با همان نتیجه سه بر یک به سود العین به پایان برسد.

این اولین باخت تراکتورسازی ایران در لیگ قهرمانان امسال است و این تیم در بازی‌های قبلی به یک برد و یک تساوی دست یافته بود.

به گزارش ایسنا، امروز در دیگر بازی گروه سوم لخویای قطر با نتیجه دو بر صفر الاتحاد عربستان را از پیش‌رو برداشت تا بالاتر از تراکتورسازی در رده دوم قرار گیرد. در این گروه العین با 6 امتیاز در صدر است و پس از آن لخویا و تراکتورسازی در رده‌های دوم و سوم قرار دارند، الاتحاد نیز چهارم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین