کد خبر: ۲۳۶۲۸۰
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹

ماموریت آتش‌نشانی دیشب ۳درصد بیش از پارسال

مناطق 10، 11 و 12 بیشترین عملیات صورت گرفت و مناطق 14 و 15 و مناطق 22 و 5 به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را دارند و کمترین حادثه در منطقه 8 و 13 تهران بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در چهارشنبه سوری امسال 234 مورد ماموریت داشتیم که بر اساس آن 3 درصد افزایش ماموریت‌ها نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش فارس، فتح‌الله تیموری درباره آخرین آمار عملیات‌های سازمان آتش نشانی در مراسم چهارشنبه‌سوری اظهار داشت:امروز 234 ماموریت منجر به عملیات داشته‌ایم که نسبت به چهارشنبه سوری دوم سال سه درصد ماموریت‌ها افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه ماموریت‌های سازمان آتش نشانی از ساعت 17 آغاز شده است،‌ گفت: تاکنون 5 نفر در شهر تهران مصدوم شده‌اند و فوتی نیز نداشتیم.

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در یک حادثه آتش سوزی خودرو در پارکینگ یک منزلی مسکونی نیز 48 نفر نجات یافتند.

وی ادامه داد: در ماموریت‌های امروز 6 نفر از آتش‌نشانان دچار مصدومیت شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

تیموری خاطرنشان کرد: امسال نسبت به چهارشنبه سوری سال گذشته میزان حوادث افزایش یافته بود و انفجارات مواد محترقه در سال گذشته و امسال یکسان بود.

وی گفت: در آتش‌سوزی ضایعات نسبت به پارسال کاهش داشته‌ایم و در سال گذشته 56 مورد آتش‌سوزی ضایعات بود که امسال به 53 مورد کاهش یافت.

وی درباره آتش‌سوزی سطل‌های زباله افزود: سطل‌های زباله مکانیزه امسال نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و امسال 47 مورد از سطل‌های زباله در آتش سوخت که این آمار در سال گذشته 57 مورد بوده است.

وی گفت: در آتش‌سوزی درخت و فضای سبز نیز افزایش داشتیم و 61 مورد درخت و فضای سبز آتش گرفت که این آمار در سال گذشته 43 مورد بوده است.

تیموری خاطرنشان کرد: در مناطق 10، 11 و 12 بیشترین عملیات صورت گرفت و مناطق 14 و 15 و مناطق 22 و 5 به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را دارند و کمترین حادثه در منطقه 8 و 13 تهران بوده است.

وی گفت: امروز 6 هزار و 53 تماس با سامانه 125 داشته‌ایم که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 5 هزار و 943 مورد بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین