کد خبر: ۲۳۶۲۸۱
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهورناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از ترافیک سنگین در محور تهران – کرج و بارش باران در استانهای آذربایجان غربی و گیلان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور درحال حاضر در محور تهران – کرج ترافیک سنگین حاکم است و سایر محور‌های مواصلاتی کشور از ترافیک روان و عادی برخوردار هستند.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار داشت:بر اساس آخرین  گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در استانهای آذربایجان غربی محور میاندوآب و استان گیلان محور‌های لاهیجان و چابکسر بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است وسایرجاده‌های کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

سرهنگ حمیدی با اشاره به محور‌های مسدود بیان داشت:درحال حاضر محور شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن، محور قم به گرمسار  به دلیل انجام عملیات راه‌سازی و محور شهداد به نهبندان در استان کرمان به دلیل طغیان رودخانه و سیل تا اطلاع ثانوی مسدودهستند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطر نشان کرد:مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی و با شماره تلفنهای 120 و 88255555 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کلیه جاده‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین