کد خبر: ۲۳۶۳۰۳
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳

فعال بودن فروشگاه‌های توزیع سبد کالا تا فردا/ احتمال تمدید توزیع سبد کالا تا پایان فروردین

مدیر اجرایی طرح سبد کالا از فعال بودن فروشگاه‌های توزیع کننده سبد کالای حمایتی دولت تا فردا پنجشنبه خبر داد و گفت: چنانچه لازم باشد ارائه سبد کالا در فروردین 93 نیز تمدید خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بهمن حاج علی در گفتگو با مهر با بیان اینکه تاکنون بالغ بر 85 درصد سرپرستان خانوار سبد کالای حمایتی دولت را دریافت کرده اند، گفت: فروشگاه‌های عرضه کننده سبد کالا تا فردا پنجشنبه آمادگی توزیع اقلام را دارند و مشکلی وجود ندارد.

مدیر اجرایی طرح سبد کالا افزود: چنانچه دولت ضروری بداند زمان توزیع سبد اول حمایتی را در فروردین 93 تمدید خواهد کرد.

وی در خصوص اینکه برخی فروشگاه‌ها دیگر توزیع سبد کالا را صورت نمی دهند، تصریح کرد: فروشگاه‌هایی که مراجعه کننده زیادی داشتند ممکن است با اتمام موجودی ها دیگر سبد کالا را عرضه نکنند در حالی که در برخی فروشگاه‌هایی که تردد مردم برای توزیع سبد کمتر بود و موجودی تخصیص داده شده به آنها همچنان پابرجاست، به توزیع سبد کالا می پردازند، این در شرایطی است که با توجه به دریافت سبد کالا از سوی بخش عمده ای از مردم، امکان جابه جایی موجودی به فروشگاههایی که توزیع اقلام را متوقف کرده اند چندان منطقی به نظر نمی رسد.

به گزارش مهر، دولت در اقدامی به منظور بهبود معیشت مردم تصمیم گرفت تا سبد کالای حمایتی را از بهمن ماه امسال به 16 میلیون سرپرست خانوار اختصاص دهد.

در این سبد کالایی 10 کیلوگرم برنج خارجی، 4 کیلوگرم مرغ، 2 بطری 900 گرمی روغن مایع، 2 بسته 400 گرمی پنیر و یک شانه تخم مرغ قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین