کد خبر: ۲۳۶۳۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲

نعمت زاده: سال 93 از نتایج اجرایی شدن اقتصادمقاومتی بهره‌مند می‌شویم

وزير صنعت، معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد در سال جديد با بهره‌گيري از تدبير و توان تخصصي و اجرايي در حوزه‌هاي برنامه‌ريزي، سياست گذاري، تقويت صادرات غير نفتي، افزايش توليد، واگذاري امور به مردم مديريت و نظارت در بخش‌هاي صنعت، معدن و تجارت بتوان از نتايج اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي بهره‌مند شويم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام نوروزی محمدرضا نعمت زاده آمده است: نسيم جانبخش بهار همراه با نويد تغيير و دگرگوني و خرمي طبيعت و تجلي آيتي از آيات بي‌شمار و قدرت بي‌انتها و لايزال الهي بار ديگر به لطف بيكران خداوند متعال وزيدن گرفت. سال 1392 با تمامي فراز و فرودهايش را در حالي پشت سر مي‌گذاريم كه حضور پرشور مردم، حماسه سياسي را رقم زد و حماسه اقتصادي در آينه اقتصاد مقاومتي تبلور و در سال جديد تداوم خواهد يافت.

جايگاه مؤثر و حياتي وزارت صنعت، معدن و تجارت در اقتصاد كشور پهناور ايران، وظايف همه ما را بيش از پيش در دستيابي به پيشرفت فراگير و توسعه پايدار، و كاهش ركود شديد موجود سنگين‌تر كرده است.

در سال جديد و در آزموني ديگر به منظور پاي‌بندي به منويات رهبر فرزانه انقلاب، پيروي از سياست‌هاي دولت يازدهم در خدمت هر چه بيشتر به ملت شريف و نجيب ايران اسلامي قرار گرفته‌ايم.

در بخشی از این پیام تصریح شده است: وزارت صنعت، معدن و تجارت اميدوار است در سال جديد با بهره‌گيري حداكثري از تدبير و توان تخصصي و اجرايي مديران و كاركنان خود در جاي جاي ميهن اسلامي در حوزه‌هاي برنامه‌ريزي، سياست گذاري، تقويت صادرات غير نفتي، افزايش توليد، واگذاري امور به مردم مديريت و نظارت در بخش‌هاي صنعت، معدن و تجارت بتواند به حول و قوه‌الهي، مردم عزيزمان را از نتايج اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي بهره‌مند سازد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین