کد خبر: ۲۳۶۳۹۰
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۳

فرار بنیادکار از شکست مقابل فولاد در دقیقه ۹۰

فولاد در دیدار مقابل بنیادکار در آخرین لحظات از برتری بازماند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در ادامه هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، بنیادکار از ساعت 16:30 امروز (چهارشنبه) در تاشکند میزبان فولاد بود که  این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در ابتدای بازی فولاد و بنیادکار موقعیت‌هایی را ایجاد کردند، با این حال هر 2 تیم در نیمه اول بیشتر به ارزیابی حریف پرداختند. با نزدیک شدن به دقایق میانی نیمه نخست به مرور بنیادکار فشار را روی دروازه فولاد بیشتر کرد که نتیجه‌ای نداشت. فولاد هم روی ضدحملات چند فرصت را ایجاد کرد که راهی به دروازه میزبان ازبکستانی نیافت.

کریموف کاپیتان بنیادکار تنها بازیکنی بود که در نیمه نخست بعد از خطا روی غلامرضا رضایی کارت زرد دریافت کرد. دقیقه 41 یک ضربه خطا در پشت محوطه جریمه بنیادکار با شوت بختیار رحمانی، باگالو، دروازه‌بان تیم میزبان را وادار به واکنش کرد و توپ به کرنر رفت.

حملات لحظات پایانی نیمه اول هم گلی در برنداشت و بازی در 45 دقیقه اول با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در نیمه دوم بنیادکار حملات پر دامنه‌ای را روی دروازه فولاد تدارک دید، ارسال از کناره‌ها و ضربات کرنر اهرم فشار میزبان بود. در مقابل، ضدحملات فولاد هم می‌توانست این تیم را به گل برساند که البته بی‌دقتی بازیکنانی چون اسماعیل شریفات در زدن ضربات آخر این شانس را از نماینده کشورمان گرفت.

اما سرانجام در دقیقه 74 این ضدحملات نتیجه داد و عبدالله کرمی با حرکتی انفرادی از میانه میدان و عبور از مدافعان بنیادکار گل برتری فولاد را وارد دروازه میزبان کرد. دقیقه 82 مهاجمان فولاد با بی‌دقتی در مقابل دروازه از دست دادند و 2 دقیقه بعد سوشا مکانی توانست با دفع ضربه پیشچور دروازه فولاد را بسته نگه دارد.

فولاد با وجود بازی حساب شده نتوانست برتری خود را حفظ کند و سرانجام در دقیقه 2+90 شودیف با ضربه سر گل تساوی را وارد دروازه فولاد کرد تا امتیازها بین 2 تیم تقسیم شود.

با این نتیجه فولاد با 5 امتیاز و پیش از بازی امشب (چهارشنبه) الفتح و الجیش در صدر گروه B قرار گرفت. بنیادکار هم با 2 امتیاز به رده سوم رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین