کد خبر: ۲۳۶۴۰۲
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۲

پخش 146 فيلم سينمايی جديد در ايام نوروز از تلویزیون

معاون سیمای رسانه ملی از پخش بیش از146 فیلم سینمایی ایرانی و خارجی در ایام نوروز خبر داد. علی دارابی پس از جلسه هماهنگی رییس سازمان صدا و سیما با مدیران شبکه های مختلف سیما برای ویژه برنامه های نوروز در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: از این تعداد برای اولین بار بیش از نیمی از فیلم ها را تولیدات داخل تشکیل می دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: وی افزود: علاوه بر فیلم های ایرانی؛46 فیلم جدید خارجی که بیشتر آنها هنوز در برخی کشورهای آسیایی به نمایش درنیامده است؛ از شبکه های سیما پخش می شود.

وی همچنین افزود: برای اولین بر مردم بعضی فیلم ها را به صورت استریویی یعنی با صدای بهتری خواهند دید.

دارابی با اشاره به پخش 4 سریال در این ایام گفت: سریال های روزهای بد به در؛ خوب ، زشت، زیبا؛ پایتخت سه و ما فرشته نیستیم هر شب از ساعت 20:45 تا 24 میهمان خانواده ها خواهد بود.

وی تصریح کرد: همزمان با لحظات تحویل سال نو نیز بیش از 80 ساعت ویژه برنامه سال نو نیز از شبکه های مختلف با حضور هنرمندان و بزرگان علمی و فرهنگی پخش خواهد شد.

وی با بیان این که نوروز امسال بخش مربوط به معرفی کتاب نیز در برنامه ها خواهیم داشت گفت: در این بخش تلاش می کنیم در کنار هر بسته سه دقیقه ای معرفی کتاب، کتاب های مرتبط با فرهنگ فاطمی را نیز به مخاطبان معرفی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به همزمانی ایام نوروز با اردوهای راهیان نور گفت: از صبح تا شب در برنامه های مختلف شبکه های تلویزیونی، بخش هایی به راهیان نور اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: در ایام نوروز از حرم حضرت امام رضا (ع) و حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برنامه قرائت گروهی قرآن کریم پخش خواهد شد.

وی با بیان این که برای برنامه های نوروزی امسال از مهر امسال کارهای اجرایی فراوانی را در دستورکار داشتیم افزود: برنامه های نوروزی سیما متفاوت از سال های گذشته خواهد بود و همزمان با برنامه هایی در پرتو فرهنگ فاطمی و تعالی فرهنگی، برنامه های شاد و بهجت آفرین نیز خواهیم داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین