کد خبر: ۲۳۶۴۱۰
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۹

شکست سپاهان در یک بازی ناعادلانه/ فولاد، تنها نماینده شکست ناپذیر ایران

نمایندگان ایران در دومین روز از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا نیز از کسب پیروزی بازماندند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تیم فوتبال سپاهان پس از یک شکست و یک پیروزی و کسب سه امتیاز از دو بازی، در سومین دیدار میزبان الاهلی امارات بود.

شاگردان کرانچار در نیمه نخست عملکرد بهتری ارائه کردند و یک گل سالم نیز توسط شریفی به ثمر رساندند که داور به اشتباه آن را آفساید اعلام کرد. در ادامه اما الاهلی روی یک ضد حمله و با گلی دیدنی در دقیقه 39 توسط احمد خلیل از سپاهان پیش افتاد تا میهمان با برتری به رختکن برود.

سپاهان در نیمه دوم نیز کار را تهاجمی آغاز کرد اما حملات این تیم تا دقیقه 73 بی نتیجه بود تا اینکه سرجیو بندیک لحظاتی پس از ورودش به زمین طلسم دروازه الاهلی را شکست و بازی را به تساوی کشاند.

حملات سپاهان پس از این گل فروکش نکرد و بارها موقعیت های بسیار خوبی توسط نماینده ایران خلق شد اما میهمان خوش شانس بود که گل دیگری دریافت نکرد و در حالی که موقعیت های گل سپاهان یکی پس از دیگری از دست رفت در آاخرین ثانیه های بازی و در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده اسماعیل دروازه سپاهان را روی یک ضد جمله گشود تا در کمال ناباوری نماینده ایران شکست را پذیرا شود.

نکته منفی این مسابقه وقت کشی های پیاپی بازیکنان الاهلی بود که بارها داور مسابقه را مجبور به توقف بازی کردند و البته چند باز نیز به خاطر وقت کشی کارت زرد گرفتند.

در دیگر بازی امروز تیم فولاد خوزستان که پیش از این 4 امتیاز از دو بازی کسب کرده بود، در ازبکستان به مصاف بنیادکار رفت و با ارائه یک بازی برتر برابر حریف خود به تساوی یک بر یک رسید.

عبدالله کرمی در دقیقه 74 برای نماینده ایران گلزنی کرد و در حالی که فولاد تا دقایق پایانی پیش بود، در دومین دقیقه از وقت های تلف شده شدوف کار را به تساوی کشاند. فولاد تنها نماینده ایران است که تاکنون در لیگ قهرمانان شکست نخورده است.

روز گذشته استقلال در تهران برابر نماینده امارات متوقف شد و تراکتورسازی نیز برابر میزبان خود العین امارات شکست خورد تا هر چهار نماینده ایران در سومین بازی خود از پیروزی بازبمانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین