کد خبر: ۲۳۶۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
سردار دقیقی:

اعمال افزایش حقوق بازنشستگان ساتا با حقوق فرودین در صورت تامین منابع

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان در فرودین‌ماه در صورت تامین منابع لازم از سوی دولت خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار حسین دقیقی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در سال آینده براساس قانون بودجه 15 درصد لحاظ شده بود گفت: براساس گفته‌های سخنگوی دولت افزایش حقوق بازنشستگان و کارکنان دولت در سال آینده 20 درصدخواهد بود و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح نیز از افزایش حقوق بازنشستگان دولت تبعیت خواهد کرد.

وی افزود: میزان افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح کماکان به این سازمان ابلاغ نشده اما پس از ابلاغ این موضوع و در صورت تامین منابع آن از طرف دولت به اجرا در خواهد آمد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در ادامه از تخصیص اعتبار 100 میلیارد تومانی به مسکن بازنشستگان تامین اجتماعی نیروهای مسلح خبر داد و اظهار کرد: این 100 میلیاردتومان از طریق پروژه‌های عمرانی و با پرداخت وام مسکن به مرحله اجرا در خواهد آمد.

سردار دقیقی با بیان اینکه در سال گذشته وام مسکن بازنشستگان به میزان 15 میلیون تومان و بدون سود برای بازپرداخت بود گفت: ضوابط پرداخت وام مسکن هم اکنون در حال تدوین است و فعلا میزان وام مسکن در سال 93 مشخص نیست.

به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، در سال آینده بازنشستگان فاقد مسکن در اولویت دریافت وام برای تهیه مسکن قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین