کد خبر: ۲۳۶۴۳۸
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲

تابش: دولت نور امید را در دل مردم ایجاد کرده است

در عرصهٔ رسانه‌ها و فرهنگ وزارت ارشاد حرکت بسیار قابل قبولی را دارد و در بحث برداشتن محدودیت‌ها در کشور نیز هر آنچه در محدوده اختیارات دولت بوده است توانسته بخوبی انجام دهد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در ارزیابی خود از عملکرد دولت یازدهم معتقد است: دولت نور امید را در دل مردم ایجاد کرده است.

محمدرضا تابش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با قانونمند خواندن دولت گفت: باید محدوده اختیارات دولت را در نظر بگیریم اما مسئله‌ای که برجسته است و به وضوح دیده می‌شود قانونمداری دولت است و در این زمینه عملکردش بسیار عالی است.

وی افزود: به طور نمونه دولت بودجه را به موقع و در زمان قانونی‌اش تحویل مجلس داد و همراه آن گزارش قانون برنامه را نیز ارائه داد و توانست گزارش یکساله عملکرد بودجه را تقدیم مجلس کند.

نماینده مردم اردکان خاطرنشان کرد: دولت سعی کرد متناسب با مقتضیات کشور و مسائل بین المللی بودجه را بنویسد و با توجه به تورم موجود بودجه را انقباظی در نظر گرفت.

وی در ارزیابی از سیاست خارجی دولت گفت: تعامل و تنش زدایی دولت در نظام سیاسی بین الملل بسیار خوب بوده است و توانسته است روابط خارجی را سامان دهی کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در ارزیابی خود از عملکرد دولت در عرصهٔ داخلی اظهار کرد: در عرصهٔ رسانه‌ها و فرهنگ وزارت ارشاد حرکت بسیار قابل قبولی را دارد و در بحث برداشتن محدودیت‌ها در کشور نیز هر آنچه در محدوده اختیارات دولت بوده است، توانسته بخوبی انجام دهد.

تابش ادامه داد: البته باید در راستای حذف جو امنیتی دولت اقدامات مثبت‌تر و بهتری انجام دهد، اما مجموعا باید بگویم دولت معدل بسیار خوبی دارد و در هر آنچه که مربوط به اختیارات و حوزه خودش است،تواناییش را اثبات کرده است.

نماینده مردم اردکان در پاسخ به این سوال که موفقیت دولت به چه عواملی وابسته است، اظهار کرد: مسائل و مشکلاتی وجود دارد که در حوزه اختیارات دولت نیست و یا باید در سایه تعامل دولت با سایر قوا انجام شود و در این اوضاع باید دید که چه کسی بیشتر نقش دارد، اگر توفیقی بوده به تناسب نقشی که سایر دستگاه‌ها داشتند باید تشکر کنیم و اگر چنین نبوده باید از آن‌ها بخواهیم که دولت را کمک دهند زیرا دولت نور امید را در دل مردم ایجاد کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین