کد خبر: ۲۳۶۴۵۳
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰

گردش و تفریح نوروزی در پایتخت با تخفیف های ویژه "تهران کارت"

از جمله خدمات ویژه که در طول تعطیلات نوروز سال جاری به دارندگان تهران کارت داده می شود می توان به استفاده رایگان از خدمات مترو تهران و خطوط بی آر تی (به جز خط راه آهن تجریش) اشاره کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شهرداری تهران با انتشار تهران کارت و پکیج بلیت سینمای نیم بها خدمات و تخفیف های ویژه ای را برای مسافران و گردشگران نوروزی شهر تهران برای استفاده از خدمات گردشگری، تفریحی و اقامتی شهر تهران  در نظر گرفته است.

به گزارش مهر، کمیته اطلاع رسانی ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران اعلام کرد: نوروز 1393 برای دومین سال متوالی شهرداری تهران با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران اقدام به انتشار کارت تخفیف ویژه گردشگران نوروزی شهر تهران کرده است. گردشگران نوروزی مسافر شهر تهران می توانند با در اختیار داشتن این کارت از خدمات متنوع و مختلف شهرداری تهران و اماکن گردشگری مختلف شهر تهران در طول تعطیلات نوروزی به صورت رایگان و یا با تخفیف های چشمگیر استفاده کنند.

خدمات حمل و نقل رایگان شهر تهران

از جمله خدمات ویژه که در طول تعطیلات نوروز سال جاری به دارندگان تهران کارت داده می شود می توان به استفاده رایگان از خدمات مترو تهران و خطوط بی آر تی (به جز خط راه آهن تجریش) اشاره کرد.

70 درصد تخفیف برای بازدید از باغ موزه های تهران

گردشگران با در اختیار داشتن تهران کارت می توانند همچنین با 70 درصد تخفیف از باغ موزه های تهران از جمله باغ موزه های دیدنی و زیبای قصر، دفاع مقدس و موزه علم و فناوری در خیابان 30 تیر دیدن کنند.

50 درصد تخفیف در اکران نوروزی سینما

شهرداری تهران امسال تخفیف ویژه ای هم برای علاقمندان به هنر و هواداران سینما در نظر گرفته است، گردشگران و تهران گردانی که با در اختیار داشتن تهران کارت به سینماهای نمایش دهنده فیلم های «چ» و «معراجی ها» مراجعه کنند می توانند از 50 درصد تخفیف در قیمت بلیت این فیلم ها بهره مند شوند.

40 درصد تخفیف در هزینه اقامت در هتلهای

دارندگان تهران کارت امسال از تخفیف ویژه در استفاده از خدمات هتلها و مهمان پذیرهای مجاز شهر تهران نیز برخوردار می شود، گردشگران و تهرانگردانی که تهران کارت در اختیار داشته باشند می توانند با ارائه این کارت از 40 درصد تخفیف در استفاده خدمات هتل ها و مهمان پذیرهای شهر تهران بهره مند شوند.

25 درصد تخفیف در استفاده از خدمات مجتمع تجاری امیر پارس تهران

مجتمع تجاری امیرپارس تهران هم برای گردشگران نوروزی شهر تهران تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است، دارندگان تهران کارت می توانند با ارائه این کارت از شهر بازی مجتمع تجاری امیرپارس با 25 درصد تخفیف و همچنین برای تعمیر لپ تاپ و گوشی تلفن همراه گردشگران نوروزی تهران می توانند از 25 درصد تخفیف ویژه بررسی کنند.

سفرخانه های سنتی با 20 درصد تخفیف

سفره خانه های سنتی مجاز و تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران نیز در طول تعطیلات نوروزی به گردشگران و تهران گردانی که تهران کارت در اختیار داشته باشند، 20 درصد تخفیف ارائه می دهند. همچنین مجموعه اراضی عباس آباد تهران برای رستورانهای راه چوبی در بوستان بنادر و مجموعه رستوران و کافی شاپ سیاوش در بوستان آب و آتش 20 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

رستوران باغ شاندیز در خیابان فرشته، رستوران ایرانی شاندیز، کافه تهران در باغ موزه هنر ایرانی و رستوران سن میشل هم 15 درصد تخفیف به دارندگان تهران کارت ارائه می دهند.

تفریح در بوستانهای تهران با تخفیف ویژه

بوستانهای نوروز، آب و آتش و بنادر تهران نیز که در منطقه اراضی عباس آباد واقع شده اند در ایام نوروز سال 1393 به دارندگان تهران کارت برای استفاده از خدمات تفریحی و سرگرمی تخفیف ارائه می کنند. در این ایام دارندگان تهران کارت می توانند از خدمات مانژ اسب سواری و کالسکه بوستان آب و آتش و اسکیت پارک، سینما 7 بعدی، شهر گل بوستان نوروز با 20 درصد تخفیف استفاده کنند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین