کد خبر: ۲۳۶۴۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰

رضا عطاران به شبکه یک می‌آید

شبکه یک سیما با ویژه برنامه تحویل سال از ساعت 10 صبح پنجشنبه تا 2 بامداد جمعه اول فروردین میهمان مخاطبان میلیونی خود است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «بهارستان» عنوان این ویژه برنامه با اجرای پدرام کریمی است و در طول 16 ساعت برنامه ، خانواده های معظم شهیدان، هنرمندان و ورزشکاران را میزبانی می کند.

در این برنامه حامد شاکرنژاد از قاریان بین المللی کشورمان آیاتی از کلام ا... مجید را قرائت و اذان مغرب را به صورت زنده اجرا خواهند کرد.

اشکان خطیبی کارگردان برنامه  و بازیگرانی چون اکبر عبدی، امین حیایی، رضا عطاران ، سحر دولتشاهی و دیگر بازیگران فیلم های سینمایی که در ایام نوروز روی پرده سینما ها می رود، در بهارستان حضور دارند.

محمد اصفهانی، فریدون آسرایی،  حمید حامی ، مهدی یغمایی ، بهنام صفوی نیز بعنوان خوانندگان محبوب کشور در ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک حضور دارند و ترانه های بهاری و زیبایی را بطور زنده اجرا می کنند.

اعضا تیم ملی هندبال، تیم ملی فوتبال همچنین برخی از چهره های ورزشی از جمله مهدی مهدوی کیا، آتیلا حجازی از مهمانان ورزشی این برنامه اند.

ارتباط زنده با شهرهای مشهد قم و شیراز،  کاروان راهیان نور، پخش مستند شهید شاطری با حضور خانواده شهید، پخش گزارش از مرزبانان، آتش نشانان و پرستاران  و پشت صحنه مجموعه های تلویزیونی نوروز از دیگر بخش های  ویژه برنامه سال تحویل شبکه یک است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین