کد خبر: ۲۳۶۵۱۱
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۹

دیدار کوتاه راسل کرو و سازندگان «نوح»‌ با پاپ فرانسیس

ستاره فیلم «نوح» پس از تلاش فراوان توانست بالاخره رهبر کاتولیک‌های جهان را خیلی کوتاه ببیند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: راسل کرو و گروه سازنده فیلم «نوح» به کارگردانی دارن آرونوفسکی چهارشنبه در دیدار پاپ با مردم در میدان سنت پیتر در مرکز شهر واتیکان حضور داشتند و تعدادی از افراد حاضر در این دیدار عمومی می‌گویند کرو خیلی کوتاه با پاپ دیدار داشته است.

این دیدار از سوی دفاتر پارامونت استودیوز و یونیورسال استودیوز در ایتالیا (که «نوح» را از 10 آوریل اکران می‌کنند) تایید شد. این در حالی است که روز سه‌شنبه فدریکو لومباردی سخنگوی واتیکان گفت برای دیدار کرو و سازندگان فیلم با پاپ، برنامه‌ای تعیین‌نشده است. در روزهای اخیر گزارش‌هایی درباره تلاش کرو برای دیدار با پاپ و ترغیب او برای دیدن فیلم «نوح» منتشر شد.

پارامونت گفت اعضای هیئت نمایندگی «نوح» در دیدار عمومی با پاپ شامل کرو، آرونوفسکی، اسکات فرانکلین تهیه‌کننده و راب مور نایب رئیس استودیو پارامونت بودند.

آرونوفسکی گفت: «تفاسیر پاپ فرانسیس درباره اداره و مسئولیت ما نسبت به دنیای طبیعی، الهام‌بخش و بسیار مهم است. وقتی فرصت پیش آمد تا در اولین سال حضور او به عنوان پاپ از نزدیک حرف‌هایش را بشنوم، نخواستم این فرصت را از دست بدهم.»

کرو هم در صفحه خود در توئیتر حضور در میدان سنت پیتر و شنیدن حرف‌های پاپ را یک «سعادت» دانست.     

فیلم «نوح» با الهام از روایت کتاب مقدس از حضرت نوح (ع) و کشتی او ساخته شده است. کرو در این فیلم نقش حضرت نوح (ع) را بازی می‌کند. اما واتسن، جنیفر کانلی، لوگان لرمن، ری وینستون، آنتونی هاپکینز و داگلاس بوث دیگر بازیگران «نوح» هستند.

در آمریکا بعضی از رهبران کلیسا این فیلم را به خاطر تصویر تیره‌ای که از حضرت نوح (ع) ارائه داده، مورد انتقاد قرار داده‌اند. پارامونت اخیرا برای نشان دادن حسن نیت خود به گروه‌های مذهبی پذیرفت با تغییر مواد تبلیغاتی «نوح» تاکید کند این فیلم صرفا یک اقتباس دقیق از داستان کتاب مقدس نیست.  

به گزارش خبرآنلاین، چند کشور عربی شامل قطر، بحرین و امارات متحده عربی نیز به پارامونت اعلام کرده‌اند «نوح» را در کشورهای خود اکران نمی‌کنند. «نوح» از 28 مارس (8 فروردین 93) در آمریکای شمالی اکران می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین