کد خبر: ۲۳۶۵۳۱
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۵

ترافیک سنگین در جاده های مازندران

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی کندوان (کرج - چالوس)، هراز، فیروزکوه و کیاسر به ساری را سنگین و نیمه سنگین و شرایط جوی را ابری توصیف کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ ˈجعفر محمدنژاد ˈ پنجشنبه شب در گفت وگوی تلفنی با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با آغاز مرحله اول مسافرت های نوروزی به استان و تردد انواع وسائط نقلیه، هم اکنون وضعیت ترافیک در جاده های حوزه استحفاظی پلیس راه مازندران سنگین و نیمه سنگین است اما تردد خودروها ادامه دارد.

وی اظهار داشت: طرح وی‍ژه نوروزی پلیس راه فرماندهی انتظامی از بیست وپنجم اسفند ماه آغاز شده و تا هفدهم فروردین ادامه می یابد.

وی بیان داشت: در این طرح جمعیت هلال احمر ، اداره کل راه وترابری، اورژانس 115، پلیس راه، آتش نشانی، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل صنایع دستی و گردشگری استان مشارکت دارند.

وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی مازندران از بهمن ماه گذشته با برگزاری جلسات مختلف با دستگاه های اجرایی استان برای برقراری هر چه بهتر نظم و امنیت اعم از انتظامی و ترافیکی در ایام تعطیل نوروز برنامه ریزی کرد.

وی بیان داشت: ماموران پلیس راه، راهداران راه و ترابری و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران حضور فیزیکی دارند و رانندگان وسائط نقلیه نهایت همکاری را با این عزیزان داشته باشند.

وی با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا در محورهای کوهستانی حوزه استحفاظی پلیس راه مازندران، ادامه داد : با این وصف تمامی جاده های مواصلاتی حوزه پلیس راه مازندران باز است و به رغم انبوه وسائط نقلیه از تهران به سمت شمال، تردد به صورت روان جریان دارد.

سرهنگ محمدنژاد اضافه کرد : تلفن مرکز کنترل راه های مازندران با پیش شماره 2182934 - 0151 آماده پاسخگویی به هموطنان از آخرین وضعیت راه های استان به طور شبانه روز است.

حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در مازندران وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین