کد خبر: ۲۳۶۶۷۵
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

جهانگیری: دیوار تحریم ها شکاف برداشته است

معاون اول رییس جمهوری، گفت: شکافی را در دیوار تحریم ها بوجود آورده ایم و امیدواریم بتوانیم همه تحریم ها را دور بزنیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری روز شنبه در سومین روز از سفر به استان کرمان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: امیدواریم بتوانیم از حق هسته ای خود در مذاکرات دفاع و با رعایت خطوط قرمز و بدون هیچ حاشیه ای با منطق تحریم ها را از بین ببریم.

وی گفت: اقتصاد کشور از تحریم ها و برخی مدیریت های ضعیف آسیب دیده و تورم در مقطعی بسیار سنگین بود.

وی اظهارکرد: با تدبیر، درایت و استفاده از توان نیروی انسانی، پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و هماهنگی قوا همه مشکلات مربوط به مسایل سیاست خارجی، اقتصادی و فرهنگی قابل برطرف شدن است و فکر می کنیم که کارهای خوبی نیز در این موارد انجام شده است.

معاون اول رییس جمهوری گفت: هنگامی که ایران با دنیا با منطق صحبت کند اگر برخی از سران کشورها نیز بخواهند بدون منطق حرفی را مطرح کنند دنیا نمی پذیرد و آنچه برای ما مهم است توافقات و نتایج آنهاست.

وی بیان کرد: اسراییلی ها نمی خواهند بگذارند که ایران به توسعه مد نظر خود برسد و به همین دلیل حرف هایی را مطرح می کنند.

جهانگیری افزود: در آغاز بکار دولت یازدهم بودجه سال 92 حدود 210 هزار میلیارد تومان تصویب شده بود که معاون وقت گفت 70 هزار میلیارد تومان آن محقق نمی شود و این میزان را از بودجه کم کردیم.

وی در پاسخ به درخواست امام جمعه کرمان مبنی بر حمایت از استاندار کرمان گفت: از استاندار کرمان حمایت های لازم را برای موفقیت بیشتر وی انجام می دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین