کد خبر: ۲۳۶۹۴۰
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

ترافیک روان در اکثر جاده های ایران در پنجم فروردین ۹۳

در پنجمین روز از تعطیلات نوروزی سال ۹۳، بیشتر جاده های کشورمان دارای ترافیکی عادی و روان هستند اما تردد در برخی نقاط به کندی انجام می شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پلیس راهور، برابر آخرین اخبار دریافتی کلیه جاده های کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار است.


ترافیک نیمه سنگین در جاده های شمالی فارس

فرمانده پلیس راه شمال فارس از ترافیک نیمه سنگین در جاده های شمالی فارس خبر داد و به تسنیم گفت: تردد در جاده های شمالی استان فارس به کندی انجام می‌شود.

سرهنگ کسری سیروسی افزود: تصادفات فوتی نوروز 93 در مقایسه با مدت مشابه پارسال 44 درصد کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه علت کاهش تصادفات رعایت بیشتر قوانین از سوی مردم است، تصریح کرد: پلیس نیز امسال در برخورد با تخلفات حادثه ساز سخت‌گیری بیشتری کرده است.


بار ترافیکی سنگین در جاده های بوشهر ـ برازجان، برازجان ـ گناوه و چغادک ـ بوشهر

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر گفت: 30 اکیپ راهداری با تجهیزات کامل در جاده های مختلف این استان به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش فارس، علیرضا صفایی از تردد 16 هزار خودرو در ساعت در مسیر چغادک ـ بوشهر خبر داد و گفت: بار ترافیکی در جاده های بوشهر ـ برازجان، برازجان ـ گناوه و چغادک ـ بوشهر سنگین است.


ترافیک جاده های مازندران عادی است


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران وضعیت تردد وسایط نقلیه در محورهای مواصلاتی کندوان (کرج - چالوس) ، هراز ، فیروزکوه و کیاسر به ساری را با پایان یافتن مرحله اول سفرهای نوروزی در استان در روز سه شنبه عادی و روان توصیف کرد.

سرهنگ جعفر محمدنژاد به ایرنا گفت: این درحالیست که روز گذشته محورهای مواصلاتی حوزه پلیس راه مازندران همزمان با بازگشت مسافران و گردشگران نوروزی به موطن خود، شاهد ترافیک نیمه سنگین و تردد کند وسایط نقلیه بود.

وی ادامه داد: هم اکنون وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی کندوان (کرج - چالوس) ، هراز ، فیروزکوه و کیاسر به ساری عادی و روان است و تردد انواع وسایط نقلیه در این محورها به صورت عادی جریان دارد .

وی در مورد شرایط جوی جاده های کوهستانی استان اظهارداشت: ارتفاعات ولی آباد منتهی به کندوان و نیز هراز منتهی به امامزاده هاشم و نیز فیروزکوه منتهی به گدوک در شب گذشته مه آلود بود و هم اکنون صاف است.

وی از رانندگان وسایط نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از شتاب زدگی در رانندگی خودداری کرده و به فرمان ماموران پلیس راه احترام بگذارند.

سرهنگ محمدنژاد اضافه کرد: تلفن مرکز کنترل راه های مازندران با پیش شماره 2182934 - 0151 آماده پاسخگویی به هموطنان از آخرین وضعیت راه های استان به طور شبانه روز است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین