کد خبر: ۲۳۷۲۸۰
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶

"امروز"، پرترافیک‌ترین روز سال 93

رییس پلیس راهور ناجا گفت: یکی از اولویتهای پلیس راهور در سال جدید نصب سیستم‌های نظارتی بر 30 هزار کیلومتر در محورهای کشور است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار اسکندر مومنی صبح امروز در حاشیه بازدید عملیاتی از دوربین‌های ترافیکی و محورهای خراسان رضوی با اشاره به اینکه، امروز پرترافیک‌ترین روز سال 93 است و تمام کسانی که در مرحله اول به سفر رفتند در حال بازگشت هستند و در مرحله دوم در حال رفتن به مسافرت هستند، خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان و مسافران درخواست می‌شود امروز را برای سفر انتخاب نکنند.

رییس پلیس راهور ناجا ادامه داد: خوشبختانه امسال سرعت متوسط خودروها چهار کیلومتر کاهش پیدا کرده است همچنین تخلفات 21 درصد و تصادفات 13 درصد کاهش داشته است.

بیشترین واژگونی در جاده‌های کویری است
وی با بیان اینکه محورهای اصفهان به شیراز، استان گیلان و سبزوار به نیشابور پر تصادف‌ترین مسیرهای کشور است، تصریح کرد: بیشترین سهم حوادث در این مسیرها خصوصا جاده‌های کویری واژگونی و علت آن هم خستگی و خواب آلودگی است.

مومنی با اشاره به اینکه تخلفات عمده در رانندگی خستگی، خواب آلودگی، سبقت و سرعت غیرمجاز است یادآور شد: خوشبختانه با اطلاع‌رسانی و آموزش‌های صحیح، واژگونی از 46 درصد به 38 درصد کاهش یافته است.

گزارش ایسنا؛ به رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خراسان رضوی در تمام ایام سال پرتردد است اما تخلفات در محورهای برون شهری و درون شهری این استان کاهش پیدا کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین