کد خبر: ۲۳۷۳۶۱
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹

ثبت بیش از 34 میلیون نفر شب اقامت تا پایان 8 فروردین

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، گفت: بیش از 34 میلیون و 300 هزار نفر-شب در 9 روز تعطیلات نوروز 93 به ثبت رسیده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش مرکز روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید از پایگاه جهانی چغازنبیل و هفت تپه افزود: از 29 اسفند سال 92 تا هشتم فروردین ماه جاری، 34 میلیون و 315 هزار و 157 نفر- شب در مراکز اقامتی از جمله هتل ها ، منازل استیجاری،کمپ های موقت، کلاس های مدارس به ثبت رسیده است.

وی اظهار کرد: در این مدت 13 میلیون و209هزارو 442 نفر از مراکز تاریخی و فرهنگی بازدید کرده اند.

وی با بیان اینکه قطعا آمار ارائه شده از بازدید مراکز تاریخی بیش از این عدد است، گفت: برخی از این بازدیدها به صورت رایگان صورت گرفته است از این رو آمار بیش از این رقم است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه خوزستان به دلیل وجود آثار تاریخی دارای جایگاه خاصی است، اظهار کرد: خوزستان در تولید انرژی و تجارت از اهمیت بالایی برخوردار است و باید صنعت گردشگری آن نیز تقویت شود.

سلطانی فر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری نسبت به اقتصاد مقاومتی، اعلام کرد: سیاست سازمان با این رویکرد احیا، مرمت و بهره برداری از آثار تاریخی است و دراین میان از ظرفیت و سرمایه گذاری بخش خصوصی برای مرمت آثار تاریخی بهره خواهیم جست.

معاون رئیس جهور صبح امروز در ادامه سفرهای نظارتی نوروز 93، در بدو ورود به خوزستان به مشهد شهدای شلمچه و زیارت عملیات جنوب کشور رفت و از مراکز تاریخی و اقامتی استان بازدید کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین