کد خبر: ۲۳۷۳۹۱
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳

رییس‌جمهور ترکیه ممنوعیت یوتیوب را زیر پا گذاشت

ˈ عبدالله گلˈ رییس جمهوری ترکیه در پی ممنوعیت دسترسی کاربران به شبکه اجتماعی ˈ یوتیوبˈ در این کشور ، تصویر گفت وگوی خود با خبرنگاران را در این شبکه اجتماعی منتشر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا ، گل پیش از این و در پی ممنوعیت دسترسی به شبکه اجتماعی توییتر در ترکیه نیز پیامی با مضمون اینکه ˈممنوعیت ها چاره ساز نیستˈ در توییتر منتشر کرده بود.

براساس این گزارش ، رییس جمهوری ترکیه پس از ممنوعیت دسترسی کاربران به یوتیوب در ترکیه تصویر سخنان خود را مبنی بر اینکه افشای محتویات نشست محرمانه وزارت خارجه این کشور علیه سوریه ˈ جاسوسی ˈ بشمار می رود ، در این شبکه اجتماعی منتشر کرد.

ˈرجب طیب اردوغانˈ نخست وزیر ترکیه در پی زیر پا گذاشتن ممنوعیت دسترسی به توییتر توسط گل، در پاسخ به سووالی در این باره گفته بود که من کاری با ˈتوییتر و موییترˈ ندارم. من کارهای مهمتری دارم که باید انجام دهم.

به گفته کارشناسان سیاسی ترکیه ، انتشار مطالبی توسط گل در شبکه های اجتماعی توییتر و توتیوب به رغم ممنوعیت دسترسی به این شبکه های اجتماعی توسط دولت آنکارا بیانگر مخالفت وی با این ممنوعیت هاست.

دولت آنکارا به تازگی و در پی انتشار نوارهای صوتی علیه مقامات دولتی ترکیه شبکه های اجتماعی توییتر و یوتیوب را مسدود کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین