کد خبر: ۲۳۷۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲

صبای قم برابر پرسپولیس صف آرایی می‌کند

تیم فوتبال صبای قم پیش از دیدارهای 2 هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس تهران خواهد رفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش مهر، در حالی که چهاردهمین هفته از دور برگشت بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز هفدهم فروردین ماه برگزار می‌شود، صبای قم در نظر دارد در دیداری تدارکاتی پیش از این هفته آمادگی خود را برابر پرسپولیس تهران محک بزند.

البته حریف شاگردان عبدالصمد مرفاوی در راه کسب آمادگی لازم برای انجام دیدارهای 2 هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و به خصوص مصاف خارج از خانه هفته بیست و نهم مقابل تیم فوتبال مس کرمان، تیم پرسپولیس تهران است و صبا عصر سه شنبه دوازدهم فروردین ماه در دیداری دوستانه مقابل شاگردان علی دایی قرار خواهد گرفت.

بازیکنان صبا که این روزها در تهران و در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران آماده 2 بازی تقریبا تشریفاتی خود در هفته های پایانی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌شوند از فرصت باقی مانده تا بازی با مس کرمان قصد بهره‌برداری مطلوب دارند و به همین خاطر عصر سه شنبه 12 فروردین ماه در ورزشگاه درفشی فر تهران دیداری تدارکاتی با پرسپولیس تهران انجام خواهند داد.

شاگردان مرفاوی در حالی در این دیدار به میدان می‌روند که در آستانه هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس از هفته بیست و هشتم بازی های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام قم برابر تیم ذوب آهن اصفهان به میدان رفتند و در آن بازی به برتری 2 بر 1 دست یافتند تا خیال خود را از بابت بقا در مسابقات این فصل راحت کنند.

تیم فوتبال صبای قم برای بهتر کردن شرایط خود در فاصله زمانی اندک باقی مانده تا دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ سیزدهم و مصاف خانگی با ذوب آهن اصفهان آخرین بازی تدارکاتی خود را انجام می‌دهد زیرا بعد از بازی تدارکاتی با پرسپولیس تهران آنها باید هفدهم فروردین ماه در شهر کرمان به مصاف تیم بحران زده و انتهای جدولی مس کرمان بروند.

گفتنی است: برنامه بازی های تیم فوتبال صبای قم در 2 هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور اعلام شده که تیم فوتبال صبای قم در 2 دیدار باقی مانده خود از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در یک میهمانی رقبای لیگ برتری و یک بازی خانگی با حریفان رو به رو می شود.

هفته 29: صبای قم – مس کرمان از ساعت 17 و 30 روز یکشنبه 17 فروردین در ورزشگاه باهنر کرمان

هفته 30: صبای قم – سایپا البرز از ساعت 17 و 30 روز جمعه 22 فروردین در ورزشگاه یادگار امام قم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین