کد خبر: ۲۳۷۶۸۲
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

24 قربانی رانش زمین در آمریکا

با کشف اجساد بیشتر، شمار قربانیان حادثه مرگبار رانش زمین در روستای «اوسو» واقع در شمال غرب آمریکا به 24 تن افزایش یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مقامات محلی واشنگتن اعلام کردند: با کشف سه جسد دیگر شمار قربانیان رانش زمین در مناطق روستایی واشنگتن به 24 تن رسیده و این بدین معناست که احتمال افزایش شمار قربانیان این حادثه در آینده نزدیک همچنان وجود دارد.

از میان 24 قربانی این حادثه تاکنون هویت 18 جسد شناسایی شده‌ و عملیات شناسایی شش جسد دیگر همچنان ادامه دارد. یک کودک چهار ماهه و یک سالمند 71 ساله خردسال‌ترین و مسن‌ترین قربانیان این حادثه را در میان 18 جسد شناسایی شده تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه سی‌.ان.ان، طی روزهای اخیر شمار مفقودشده‌های این حادثه نیز از 30 نفر به 22 نفر کاهش یافته است.

در تاریخ 22 مارس و در یکی از سهمگین‌ترین بلایای طبیعی در واشنگتن، بارش شدید و مداوم باران سبب رانش زمین در روستای اوسو شد که از آن تاریخ تاکنون روزانه صدها نیروی تجسس با کمک‌ سگ‌های امداد به جست‌وجوی اجساد و همچنین افرادی هستند که احتمال زنده بودن آنها همچنان وجود دارد.

با وجود آنکه مقامات رسمی از کشف 27 جسد خبر می‌دهند اما از آنجا که اجساد یافت شده باید به تأیید رسمی اداره پزشکی قانونی منطقه «اسنوهومیش» برسند، لذا شمار رسمی قربانیان همچنان در رقم 24 تن ثابت مانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین