کد خبر: ۲۳۷۷۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۸۴ - ۱۶:۱۷

یک هفته وقت به احمدی نژاد برای جایگزینی محصولی

آفتاب‌‌نیوز :  وی اظهار داشت: در صورتیکه برای تغییر محصولی تصمیم گرفته شود باید یک هفته به دولت وقت داد تا این امر صورت گیرد. 

عضو هیات رئیسه با اشاره به تمایل مجلس به رای دادن به وزرای پیشنهادی گفت: البته به جز مورد خاصی که امروز به دلیل برخی نطق ها دچار شد و این شبهات هم می تواند موثر باشد و موقعیت یکی از وزرای پیشنهادی را متزلزل کرده است.
فراکسیون فرهنگیان افزود: فراکسیون فرهنگیان به این جمع بندی نرسیده که جلسه ای به منظور بررسی وزرای پیشنهادی تشکیل دهند و اظهار نظر کند و اعضا فراکسیون خود می توانند انفرادی تصمیم گیری کنند و نظر دهند. 

وی اظهار داشت: فراکسیون فرهنگیان در موقعیتی است که مخالفت با موافقت آن برای فرهنگیان کشور معنادار خواهد بود لذا تشکیل جلسه ویژه برای این منظور نداریم و هریک از اعضا بر اساس شناخت خود نظر می دهند. 

حاجی بابایی رای دادن به وزرای پیشنهادی به دلیل بی وزیر نماندن وزارتخانه ها غیر منطقی دانست و گفت: این گونه برخورد با این مساله در حقیقت هم توهین به وزارت خانه محسوب می شود و هم توهین به جایگاه مجلس است. 

وی اظهار داشت: حس می کنم که در مجلس در موضع گیری های نوعی به هم ریختگی وجود دارد و در موضع گیری ها شفافیت وجود ندارد لذا پیش بینی در زمینه ای اعتماد عجولانه است. 

نماینده همدان همچنین در ارتباط با تعیین استاندار همدان گفت: وزارت کشور علی شادمانی را به عنون استاندار همدان به دولت معرفی کرده است وی فرمانداری پاوه، ریاست دانشگاه علوم و فنون سپاه، سابقه فرماندهی در سپاه را از جمله سوابق استاندار پیشنهادی همدان عنوان کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین