کد خبر: ۲۳۷۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

دو زن گردشگر در مالزی ربوده شدند

دو زن چینی و فیلیپینی شب گذشته در سمپورنا ایالت صباح مالزی ربوده شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، یک زن و شوهر گردشگر تایوانی نیز اواخر آبان ماه سال گذشته در ایالت صباح ربوده شدند. جسد مرد تایوانی کشف و زن وی پس از مدتی از دست گروه ابوسیاف وابسته به القاعده نجات یافت.

تارنمای ˈنیو استریت تایمزˈ مالزی روز پنجشنبه به نقل از پلیس سمپورنا ایالت صباح اعلام کرد دو زن از اتباع چین و فیلیپین شب گذشته در این منطقه ربوده شده اند.

بنابراین گزارش یک گروه که یک عضو آن به هفت تیر مجهز بود، ساعت 22 و 30 شب گذشته در آب های کم عمق و در نزدیکی اسکله این منطقه این دو زن را ربودند.

این دو زن گردشگر در زمان شلوغی این اسکله نیز ربوده شده اند.

کارشناسان معتقدند پس از امضای توافقنامه صلح بین جبهه آزادیبخش مورو و دولت فیلیپین امکان این که گروه ابوسیاف اقدام به این آدم ربایی کرده باشد وجود دارد.

گروه تروریستی ابوسیاف که مخالف صلح مورو با دولت فیلیپین است بارها اقدام به آدم ربایی در مناطق مختلف کرده و با گرفتن پول گروگان ها را آزاد می کند.

از سوی دیگر منطقه سلطان نشین سولو در جنوب فیلیپین نیز بهمن ماه سال گذشته با اعلام هشداری از آمادگی شبه نظامیان خود برای حمله به ایالت صباح مالزی که در بخش شرقی این کشور واقع شده است، خبر دادند.

سخنگوی منطقه سلطان نشین سولو گفته بود: در صورتی که تنش های بین دو منطقه به صورت مسالمت آمیز حل نشود شبه نظامیان به ایالت صباح فرستاده می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین