کد خبر: ۲۳۷۸۸۲
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹

پیروزی امیدوار کننده رم در سری A

رم با برتری 4-2 مقابل تیم پارما، موفق شد 73 امتیازی شود و فاصله خود با یوونتوس صدرنشین را به هشت کاهش دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رم در دیداری عقب افتاده از رقابت‌های سری A ایتالیا موفق شد پارما را شکست دهد تا اختلافش را با یوونتوس در صدر جدول کاهش دهد.

بازی با برتری رم میزبان آغاز شد. ابتدا در دوازدهمین دقیقه بازی ژروینیو ساحل عاجی تیم رم را پیش انداخت. سه دقیقه بعد آکوا کار را برای پارما به تساوی کشاند.

فرانچسکو توتی کاپیتان تمام نشدنی تیم رم، یک دقیقه بعد دومین گل تیم رم را وارد دروازه پارما کرد تا بازی طوفانی در شش دقیقه ابتدایی 3 گل به همراه داشته باشد.

با شروع نیمه دوم، میرالم پیانیچ بوسنیایی در دقیقه 49 مسابقه، روی اشتباه خط دفاعی حریف، ضربه ریباند ژروینیو را وارد دروازه کرد تا خیال جالوروسی بابت سه امتیاز بازی آسوده شود.

در هشتاد و دومین دقیقه از مسابقه، ضربه سر زیبای رودریگو تادی برزیلی از روی کرنر ارسالی گل چهارم را برای تیم رم به همراه داشت و شاگردان رودی گارسیا با نتیجه چهار بر یک از مهمان خود پیش افتادند.اما این پایان کار نبود و پارما که عملکرد بسیار خوبی در این مسابقه داشت، در وقت های تلف شده روی ضربه جاناتان بیابیانی موفق شد اختلاف را به دو گل کاهش دهد.

به گزارش ایسنا؛ اکنون رم با 73 امتیاز در رده دوم جدول سری‌آ ست و با یوونتوس صدرنشین هشت امتیاز فاصله دارد. این درحالی است که یوونتوس به مراتب بازی‌های ساده تری در هشت هفته پایانی لیگ دارد، اگرچه یک بازی رو در رو با تیم رم نیز خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین