کد خبر: ۲۳۸۰۴۸
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

ترافیک عادی و روان در جاده های کشور/ 5 جاده مسدود است

ترافیک در جاده های کشور عادی و روان است و 5 جاده نیز مسدود است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پلیس راهور، برابر آخرین اخبار دریافتی در استان کرمان بارش پراکنده باران اعلام شده است و سایر جاده های کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار است.

اطلاعیه مرکزمدیریت راه های کشورمورخ 16 فروردین 93
براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی، سامانه‌های هوشمند ترددشمار برخط و گشتهای شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثناء جاده های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکرشده،‌ مابقی جاده های مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌روال عادی در جریان است. طی 24 ساعت گذشته، کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1016 ترددشمار در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل از آن 2.5 درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 10 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 6 تا 7 صبح صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

محورهای دارای بیشترین تردد طی 24 ساعت گذشته:

1- آزادراه کرج - تهران با 132174 تردد
2- آزادراه قزوین - کرج با 116596 تردد
3- آزادراه قم - تهران با 77949 تردد
4- آزادراه تهران- کرج با 69524 تردد
5- آزاد راه رشت - قزوین با 54690 تردد
6- آزادراه ساوه - تهران با 45438 تردد
7- آزادراه کرج - قزوین با 44355 تردد
8- آزادراه زنجان - قزوین با 44210 تردد
9- لاهیجان - آستانه با 42967 تردد
10- سلفچگان - قم با 41207 تردد

جاده های مسدود تا اطلاع ثانوی، بدلیل رویدادهای غیرمترقبه:

1- جاده شمشک - دیزین(جاده اختصاصی حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین) واقع در استان البرز،به‌دلیل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدود است. البته همه روزه‏ امکان تردد از تهران به جاده شمشک تا پارکینگ بالا، از ساعت 7 لغایت 17، همینطور از کرج به جاده دیزین تا پارکینگ پایین، به‌طور 24ساعته، میسر است.
2- جاده شهداد- نهبندان،مقطع واقع در استان کرمان، به دلیل وقوع سیلاب از کیلومتر 60 تا 73 ،تا اطلاع ثانوی مسدود است.
3- جاده پونل -خلخال،(از سه‌راهی پونل تا ورودی جاده زندانه) مقطع واقع در استان گیلان،بدلیل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدود است.

ممنوعیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:
1- جاده اصلی قم - گرمسار و بالعکس، واقع در استانهای تهران‏، سمنان وقم، بدلیل تمدید عملیات راهسازی، تا مورخ31/3/93، مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزادراه قم ـ تهران، برای وسایل نقلیه سنگین جاده قدیم قم ـ تهران و در ادامه برای کلیه خودروها، جاده امام‌رضا به سمت پاکدشت و گرمسار خواهد بود.

ممنوعیت تردد به‌تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه:
1- در جاده کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان به‌دلیل مداخله با ترافیک شهری‏ و تردد در جاذبه‌های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از مسیر فرعی،تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده‌های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین جاده ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت، معرفی می‌شود. تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق بلامانع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین