کد خبر: ۲۳۸۰۶۵
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: هنوز مشخص نیست مرزبان ها کی و کجا تحویل ایران می شوند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تحویل مرزبانان ایرانی از مرز افغانستان سرپوشی برای کم کاری پاکستان است.‌
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید باقر حسینی گفت: اینکه گروهک تروریستی جیش‌العدل تصمیم به آزادی مرزبانان ایرانی گرفته است صحت دارد، اما اینکه کی و کجا تحویل مقامات ایرانی شود هنوز مشخص نیست.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مرزبانان ایرانی از طریق مرز افغانستان تحویل مقامات ایرانی شوند، قطعا این کار با هدف طراحی شده است.

این مسئول گفت: با توجه به فشارهای دولت ما به کشور پاکستان و اظهار بی‌اطلاعی پاکستان از جا و مکان مرزبانان و گروهک تروریستی جیش العدل، تحویل مرزبانان از طریق مرز افغانستان قطعا سرپوشی بر روی کم‌کاری کشور پاکستان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در اینکه مرزبانان ایرانی هنگام ربوده شدن به مرز پاکستان برده شده و در آنجا نگهداری می‌شدند، هیچ شکی نیست؛ اما اگر در نهایت مرزبانان از طریق افغانستان تحویل داده شوند، نشان می‌دهد که پاکستان می‌خواهد با این کار از خود رفع اتهام کند.

گروهک تروریستی موسوم به جیش‌العدل 17 بهمن‌‌ماه سال گذشته پنج مرزبان ایرانی را در منطقه جکیگور شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان ربود.

طی چند روز اخیر خبر شهادت گروهبان یکم جمشید دانایی‌فر یکی از پرسنل هنگ مرزی سرباز که به همراه چهار سرباز وظیفه در حین خدمت در نوار شرقی کشور توسط این گروهک تروریستی به گروگان گرفته شده بود از سوی مقامات امنیتی مورد تأیید قرار گرفت.

به گزارش فارس، طبق آخرین اخبار در زمینه وضعیت مرزبانان ایرانی، گروهک تروریستی جیش‌العدل امروز 4 مرزبان ایرانی را آزاد کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین