کد خبر: ۲۳۸۰۷۹
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱

معمای کشف جسد مرد ناشناس

همزمان با کشف جسد مرد ناشناس در زیرزمین خانه ای در تهران تحقیقات جنایی برای شناسایی هویت مقتول آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش قانون، سه شنبه 27 اسفند امسال مرد جوانی به یکی از کلانتری های پایتخت رفت و از کشف جسد مردی ناشناس در زیرزمین خانه ای خبر داد.این مرد به پلیس گفت:" امروز یکی از دوستانم با من تماس گرفت و گفت جنازه ای داخل زیر زمین خانه اش قرار دارد.

 از آنجایی که دوستم به تنهایی نمي‌توانسته جسد را از خانه خارج کند از من کمک خواست تا به خانه او بروم و با کمک هم جنازه را از خانه خارج کرده و به بیابان های اطراف تهران ببریم. به دلیل اینکه رابطه خوبی با دوستم دارم ابتدا به او قول دادم که برای این کار کمکش کنم. اما راستش را بخواهید هر چه با خودم فکر کردم نتوانستم راضی شوم که به دوستم کمک کنم. با خودم گفتم نکند قتلی رخ داده است، به همین دلیل به کلانتری آمدم تا موضوع را اطلاع دهم."

با اعلام این خبر، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و ماموران جنایی راهی محل مورد نظر شدند. با حضور در صحنه و بررسی های صورت گرفته مشخص شد که  قربانی مردی حدودا 35 ساله بود که در تحقیقات اولیه متخصصان پزشکی قانونی احتمال مرگ  بر اثر مصرف مواد مخدر را اعلام کردند.

به دستور قریشی زاده بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین