کد خبر: ۲۳۸۲۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

مستمری مددجویان بهزیستی 20 درصد اضافه می شود

رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش این سازمان در خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی 20 درصد افزایش می یابد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهزیستی، «همایون هاشمی» با بیان اینکه افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش این سازمان بر اساس سال مالی انجام می شود، گفت: بر اساس قانون باید هرساله افزایش مستمری مددجویان در نیمه اول سال انجام شود که قصد داریم با توجه به این موضوع، افزایش مستمری مددجویان را در خردادماه اعمال کنیم.

او همچنین از پرداخت قسمتی از بدهی های سازمان بهزیستی به سازمان بیمه سلامت ایران خبر داد و گفت: در سال جاری 86 میلیارد تومان به دلیل دریافت خدمات درمانی به سازمان بیمه سلامت ایرانی بدهکار بودیم که در آخرین روزهای پایانی سال 92 بخش عمده بدهی های این سازمان را پرداخت کردیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه آخرین پرداختی سازمان بهزیستی به سازمان بیمه سلامت ایران 26 میلیارد تومان بود، گفت: بهزیستی سالانه بابت خریداری خدمات درمانی از سازمان بیمه سلامت ایران مبالغی را به این سازمان بدهکار می شود که در سال جاری نیز این رقم معادل 86 میلیارد تومان بود که با توجه به تخصیص اعتبارات لازم، تنها 18 میلیارد تومان از پرداخت بدهی های سازمان بیمه سلامت ایران به امسال موکول شد.

به گزارش ایرنا، هاشمی یادآور شد: درسال جاری اعتبارات سازمان بهزیستی پس از ابلاغ لایحه بودجه حدود 38 درصد افزایش یافته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین