کد خبر: ۲۳۸۵۳۱
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۶

جهانگیری: کمبود آب یکی از مسائل پراهمیت کشور است

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری عصر روز دوشنبه در سیزدهمین جلسه شورای عالی آب تصریح کرد موضوع کمبود آب یکی از مسائل پراهمیت کشور است .
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا به نقل از خبر شامگاه دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به محدودیت منابع آب در کشور گفت: موضوع کمبود آب یکی از مسائل پراهمیت کشور است که نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: برخی استان های کشور با بحران و محدودیت های بیشتری در بخش آب روبرو هستند که باید ضمن در نظر گرفتن مسائل اجتماعی، برنامه ریزی لازم را برای رفع این مشکلات انجام داد.

در این جلسه که به ریاست معاون اول رییس جمهوری تشکیل شد، حمید چیت چیان وزیر نیرو گزارشی از مصوبات پیشین شورای عالی آب و اقدامات انجام شده برای تحقق و اجرای این مصوبات ارائه کرد.

وی با اشاره به جلسات شورای هماهنگی مدیریت حوضه آبریز زاینده رود، به ارائه گزارشی در خصوص تصمیمات اتخاذ شده در این جلسات پرداخت.

در این نشست وزیر جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و استانداران چهارمحال و بختیاری، اصفهان، لرستان، کرمان، خوزستان و یزد نیز حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین