کد خبر: ۲۳۸۶۲۸
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶

کشف 3 هزار لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز در شهرستان نور

فرمانده سپاه ناحیه نور از انهدام دو کارگاه ساخت مشروبات الکلی دست‌ساز در نور خبر داد و گفت: در این ارتباط 3 هزار لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه نور حسین محمودی از انهدام دو کارگاه تهیه و تولید و توزیع مشروبات الکلی دست‌ساز در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در این دو کارگاه 3 هزار لیتر مشروب کشف و ضبط شد.

فرمانده سپاه ناحیه نور تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های مردمی مبنی بر تهیه و توزیع مشروبات الکلی در شهرستان نور سربازان گمنام امام زمان(عج) در واحد اطلاعات سپاه ناحیه نور صحت و سقم گزارش را بررسی و پس از اطمینان از موثق بودن خبر با هماهنگی مقام قضایی و دریافت حکم ورود به آدرس کارگاه، با مراجعه به محل و رعایت موازین شرعی و قانونی و بازرسی از کارگاه و کشف مشروبات الکلی دست‌ساز آن را منهدم کردند.

وی افزود: در این بازرسی‌ها در کارگاه اول که توسط متهم به نام ب ـ الف هدایت می‌شد مقدار هزار لیتر مشروب کشف و در کارگاه دوم که توسط متهم ف ـ پ اداره می‌شد نیز مقدار 2 هزار لیتر مشروب الکلی دست‌ساز کشف و متهمان با تشکیل پرونده به همراه موارد مکشوفه به مقامات قضایی معرفی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین