کد خبر: ۲۳۹۰۲۶
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲

دایی: بدترین سال ورزشی‌ام را تجربه کردم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ به نظر من بازیکنان پرسپولیس قهرمان واقعی لیگ هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر استقلال خوزستان و نایب قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر سیزدهم گفت: فوتبال خوبی را ارائه دادیم. هر دو تیم خوب بودند. تیم ما به آن چه می‌خواست رسید. در این فصل به هدفمان رسیدیم و خدا را شکر می‌کنم.

وی گفت: از تمام تیم‌های که با شرف بازی کردند تشکر می‌کنم و به آقای حسین فرکی، استاد خودم که خود و تیمش قهرمان شدند، تبریک می‌گویم. قهرمانی فولاد یک کار بزرگ برای فوتبال خوزستان بود.

دایی گفت:‌ متاسفانه نتوانستیم قهرمان شویم اما خوشحالم که به هدف اصلی‌مان رسیدیم و با این جوانان موفق بودیم. خوشحالم که دل هواداران را شاد کردم. متاسفانه اتفاقاتی رخ داد که نتوانستیم قهرمان شویم. من بدترین و پرتنش‌ترین سال ورزشی‌ام را در این فصل تجربه کردم. روی من خیلی فشار بود. از جمله بحران مدیریتی، مصاحبه‌های آنچنانی و شرایط عمومی.

به گزارش ایسنا؛ سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به نظر من بازیکنان پرسپولیس قهرمان واقعی لیگ هستند. به خاطر این که علی دایی را بکوبند بچه‌های تیم را به حاشیه کشیدند. شرایط آنقدر سخت بود که آخرین آن همان لیستی بود که اعلام شد اما خدا کمک کرد که تیم به حاشیه کشیده نشود. بچه های ما خیلی مرد بودند که موفق شدند به اینجا برسند. ما در لیگ امسال خیلی تنها بودیم.

او افزود:‌ متاسفانه کسانی که فقط اسم‌شان پیشکسوت پرسپولیس بود همه جوره به ما حمله کردند اما بچه‌های ما جوانمردانه و پایدار ایستادند. فولاد تیمی بود که از اول خوب بود و تنها تیمی بود که نوسان نداشت. آرزوی موفقیت برای فرکی دارم و امیدوارم استان خوزستان با یک برنامه درست‌تر فصل بعد همچنان در کورس قهرمانی بماند. ان‌شاءالله مدیریت فولاد در جام باشگاه‌های آسیا هم موفق باشد.

به گزارش ایسنا، سرمربی پرسپولیس همچنین عنوان کرد: قرارداد من با پرسپولیس سه ساله است اما هیچ چیز مشخص نیست. جا دارد از هواداران عذرخواهی کنم که نتوانستیم قهرمانی را تقدیم‌شان کنیم اما همه می‌دانند که چگونه قهرمانی را از ما گرفتند. امیدوارم هواداران من را ببخشند. دست تک‌تک آنها را می‌بوسم. از همه خواهش می‌کنم که پرسپولیس را حمایت کنند و اگر من را دوست ندارند، من می‌روم ولی لطفا به پرسپولیس آسیب نرسانید.

دایی در پایان گفت:‌ کیفیت مسابقات لیگ برتر و تیم‌ها به هم نزدیک بود و وقتی قهرمانی لیگ این چنین مشخص می‌شود مسلما لیگ خوبی داشتیم اما می‌توانیم این لیگ را با یک برنامه‌ریزی مدون یک ساله و با یک تقویم ورزشی خوب بهتر از این برگزار کنیم. تکلیف تیم پرسپولیس هنوز مشخص نیست و هنوز معلوم نیست که آینده تیم چه خواهد شد. بالای 70 درصد نسبت فصل قبل هزینه در این تیم شد. ما اردوی خارجی نداشتیم و پرسپولیس هنوز حتی پول اردوی اردبیل را پرداخت نکرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین