کد خبر: ۲۳۹۰۹۰
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

حریق گسترده در جنوب پایتخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده یک منزل مسکونی در جنوب تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه حریق در ساعت 22:48 جمعه شب، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 13، 83 و 90 را به همراه گروه نجات 2 و دو بالابر و تشک نجات به محل حادثه که یک ساختمان سه طبقه مسکونی در محله خزانه خیابان ابریشم‌ بود، اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه زیرزمین 50 متری این ساختمان بود که به انبار نگهداری از پوشال کولر تبدیل شده بود، گفت: این انبار کاملا شعله‌ور شده و با توجه به جنس مواد، دود زیادی تمامی طبقات را در بر گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به محبوس شدن دو تن در طبقات بالایی این ساختمان، گفت: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص، دو مرد 35 و 65 ساله را که به شدت دچار مشکل تنفسی شده بودند، از مرگ نجات داده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی افزود: گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز شعله‌های آتش در زیرزمین این ساختمان را به کمک آب و کف مخصوص به طور کامل مهار و اطفا کرده و به عملیات خود خاتمه دادند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در ساعت 3:48 بامداد به عملیات خود پایان دادند، گفت: علت این حادثه پس از انجام اقدامات کارشناسی، بررسی و اعلام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین