کد خبر: ۲۳۹۱۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۷
تکواندوی بین المللی آلمان

کرمی و معتمد طلایی شدند

یوسف کرمی و محمد باقری معتمد مدال طلای تورنمنت بین المللی آلمان را که دارای امتیاز رنکینگ جهانی به منظور کسب سهمیه المپیک 2016 است، از آن خود کردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا، تورنمنت بین المللی تکواندوی آلمان کلاس (G1) از روز جمعه با حضور 865 تکواندوکار از 62 کشور جهان در شهر هامبورگ آلمان آغاز شده و تا یکشنبه شب به طول خواهد انجامید.

تکواندوکاران رنکینگ دار فدراسیون جهانی برای کسب امتیاز بیشتر به منظور بدست آوردن سهمیه المپیک 2016 برزیل در این مسابقات در حال رقابت هستند.

در دومین روز از این رقابت ها، یوسف کرمی به عنوان تنها نماینده ایران در وزن 87- کیلوگرم، پس از کسب 3 پیروزی در مبارزه فینال رو در روی تکواندوکار کانادایی قرار گرفت و با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد و گردن آویز طلا را بدست آورد.

کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران برای کسب مدال طلا، پس از یک مرحله استراحت، در مرحله دوم نماینده لهستان را 15 بر 5 شکست داد و در دومین مبارزه برابر تکواندوکار قزاقستان با نتیجه 11 بر یک پیروز شده بود.

کرمی در مرحله نیه نهایی پس از انصراف نماینده آلمان توانست به فینال مسابقات بین المللی آلمان راه باید.

همچنین محمد باقری معتمد دارنده مدال نقره المپیک 2012، با کسب 5 پیروزی در وزن 68- کیلوگرم دیگر طلایی روز دوم تیم ملی تکواندو ایران در تورنمنت بین المللی آلمان نام گرفت. وی در دیدار فینال به مصاف تکواندوکاری از کانادا رفت و با نتیجه 12 بر 4 پیروز شد.

نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان برای رسیدن به فینال به ترتیب نمایندگان کشورهای بلژیک، آلمان، کانادا و اسپانیا را شکست داده بود.

در روز نخست مسابقات نیز 2 مدال طلا (فرزاد عبداللهی و ابوالفضل یعقوبی) و یک مدال نقره (مهدی خدابخشی) کسب کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین