کد خبر: ۲۳۹۳۷۶
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹

واکنش کميته‌ انضباطي به اظهارات استقلالي‌ها

مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال از رسيدگي کميته انضباطي به اظهارات مسئولان باشگاه استقلال خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اميرحسين حسيني اظهار داشت: امروز (يکشنبه) در آخرين لحظات مانده به اعزام تيم ملي فوتبال به اردوي آفريقاي جنوبي که بامداد سه شنبه خواهد بود، اظهارات جالبي از تمام ارکان باشگاه استقلال منتشر شد و از علي فتح الله زاده گرفته تا منصور پورحيدري و ساير دوستان اعلام کردند که بازيکنان استقلال را در اختيار تيم ملي قرار نمي‌دهند.

وي ادامه داد: حضور بازيکنان ملي پوش در اردوهاي تيم ملي مصوبه ستاد جام جهاني است که ارگان‌هاي دولتي در آن حضور دارند و اين تصميم را به صلاح ورزش و فوتبال کشور ديده‌اند. مصوبه‌اي که حضور بازيکنان در اردوي تيم ملي را بلاشرط مي‌داند.

مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال تصريح کرد: در واقع اين تصميم بر مبناي منافع ملي فوتبال کشور است و کساني که با آن همراهي و همکاري نکنند بايد پاسخگو باشند.

حسيني يادآور شد: مسئولان در باشگاه استقلال همچنين مسئله‌اي را درباره سرمربي تيم ملي فوتبال مطرح کرده و اتفاقات ليگ را به کي‌روش منصوب کردند که اين اظهارات پايه و اساس و سندي ندارد و کميته انضباطي فردا (دوشنبه) در اسرع وقت به اين موضوع رسيدگي کرده و اين افراد بايد پاسخگو باشند.

وي افزود: اين در حالي است که کي‌روش در اين مدت مصاحبه نداشته و تمام تمرکز خود را بر روي جام جهاني گذاشته است.

به گزارش ایسنا، مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال تاکيد کرد: اردوي تيم ملي با نفرات کامل و با همراهي تمامي عزيزان در آفريقاي جنوبي برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین